پیش‌بینی بورس در هفته سوم بهمن‌ماه /  سایه سیاست بر بازار سهام + نمودار

در هفته گذشته شاخص کل بورس در مجموع 34 هزار و 648 واحد پایین آمد و به رقم یک میلیون و 173 هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن نیز افت هزار و 461 واحدی را ثبت کرد. هرچند که افت شاخص هم‌وزن اندک بود، اما بورس در مجموع هفته‌ای نزولی را پشت سر گذاشت، سوال سهام‌داران این است که روند حرکت بورس در هفته پیش رو چگونه خواهد بود؟

افت بازدهی هفتگی

شاخص کل در آخرین روز هفته 32 هزار واحد افت کرد و به رقم یک میلیون و 173 هزار واحد رسید. اما نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل 34 هزار و 648 واحد پایین‌تر ایستاد تا بازدهی هفته شاخص بورس منفی 2.8 درصد شود که نسبت به بازدهی مثبت 4.9 درصدی هفته پیش افت محسوسی داشته است. در هفته اخیر روند تغییرات شاخص کل در روزهای شنبه و یکشنبه صعودی بود و در سه روز بعدی شاهد افت شاخص بودیم.

افت شاخص هم‌ وزن

شاخص کل هم‌وزن نیز در مجموع هفته اخیر کاهش یافت و در تمامی روزهای هفته شاهد افت رقم شاخص هم‌وزن بودیم. شاخص در پایان هفته نسبت به هفته پیشین هزار و 461 واحد پایین‌تر ایستاد و به رقم 423 هزار و 162 واحد رسید و بازدهی منفی 0.34 درصدی را ثبت کرد. با این حال روند تغییرات هفتگی شاخص هم‌وزن نسبت به افت 1.94 درصدی هفته پیشین بهبود یافته است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 658504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟