پیش‌بینی بورس / فردا ۳۰ دی چه رخ می دهد؟

به گزارش رکنا، بسیاری از کارشناسان عقیده دارند محدوده یک میلیون و ۱۵۰ تا یک میلیون و ۶۰ هزار واحد شاخص کل، محدوده مهمی است و احتمالا فشار فروش در این محدوده کاهش پیدا کند.
مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با آینده بازار سهام گفت: متاسفانه به دلیل جو هیجانی حاکم بر بازار سهام پیش‌بینی‌ها محقق نمی‌شود و نمی‌توان تحلیل دقیقی از آینده بازار ارائه داد. اما به نظر می‌رسد فردا صف‌های فروش در بازار سهام جمع شود. امیدواریم بازار سهام ۱۰ درصد بالاتر از این محدوده متعادل شود و جو هیجانی بازار سهام از بین برود.
این کارشناس در رابطه با بورس فردا گفت: بورس فردا روند نزولی خواهد داشت اما احتمالا صف‌های فروش بازار سهام جمع ‌شود و فشار فروش از هفته آینده کاهش پیدا کند.
این کارشناس در ادامه گفت: سهم‌ها اصلاح زیادی داشتند و افت قیمت دلار هم تاثیر زیادی بر ریزش بیشتر شاخص داشت. اما بعید است که قیمت دلار به زیر ۲۰ هزار تومان برسد. از طرفی سهم‌های بازار سهام با دلار زیر ۲۰ هزار تومان معامله می‌شود و به همین دلیل ریزش بورس بیش از این منطقی نیست.
این کارشناس با اشاره به گروه‌ فلزات و پالایشی گفت: بیشتر سهم‌های بازار سهام اصلاح زیادی داشتند اما سهم‌های دلارمحور مانند گروه‌های پالایشی و فلزات اصلاح زیادی کردند و احتمالا در کف قیمتی خود هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟