زمان پرداخت وام حمایتی به رسانه ها تمدید شد

به گزارش رکنا، به منظور حمایت بیشتر از اصحاب رسانه، متقاضیانِ دریافت تسهیلات حمایتی کم‌بهره، یا صاحبان امتیازی که ثبت‌‌ نام آن‌ها ناقص انجام شده است می‎توانند از فردا، ۲۱ تا ۲۳ دی‌ماه با مراجعه به سامانه تحفه به نشانی الکترونیک tohfeh.farhang.gov.ir نسبت به ثبت‌‌نام و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند. این آخرین فرصت برای دریافت تسهیلات کم‎بهره برای گروه مذکور است و به درخواست‌‌های واصله پس از این تاریخ به هیچ‌وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نحوه ثبت نام

متقاضیان باید با مراجعه به حساب کاربری خود و ورود به بخش «طرح‌های من» از ارسال درخواست خود به دبیرخانه مطمئن شوند؛ در صورتی که درخواست، در وضعیت «جدید» قرار داشت، حتما دکمه «ارسال به دبیرخانه» را فشرده تا درخواست برای بررسی کارشناسان ارسال شود.

مدیران روزنامه‌ها، فصلنامه‌ها، دوفصلنامه‌ها و سالنامه‌های خصوصی و همچنین کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام و تکمیل مدارک، به راهنمای سامانه در صفحه اصلی سامانه مراجعه نمایند.برای رفع ابهام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی دریافت تسهیلات حمایتی، شماره تلفن ۸۴۰۹۵۱۵۷-۰۲۱ برای مدیران رسانه‌ها و شماره تلفن ۸۸۰۰۴۱۸۴-۰۲۱ برای مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی آماده پاسخ‌گویی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟