به گزارش رکنا، پیش از این، خدمات الکترونیکی یا غیرحضوری صندوق بازنشستگی هم در سایت اصلی صندوق به نشانی cspf.ir و هم در درگاه خدمات الکترونیکی به نشانی sabasrm.ir ارایه می‌شد، اما با تغییراتی که در سایت cspf.ir صورت گرفته و عملکرد آن را به «خبری و اطلاع‌رسانی» تغییر داده است، خدمات الکترونیکی صندوق منحصرا در درگاه خدمات الکترونیکی ارایه می‌شود.
این درگاه در تیرماه سال جاری توسط محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید، اما برای پیش‌گیری از هرگونه اختلال و سردرگمی برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران عزیز، مقرر شد برای مدتی، خدمات الکترونیکی صندوق همزمان در سایت cspf.ir نیز برقرار باشد.
اکنون که سایت جدید cspf.ir با تغییرات جدیدی در ظاهر و محتوا رونمایی شده است، خدمات الکترونیکی مثل فیش و حکم حقوق، گواهی کسر از حقوق، بیمه تکمیلی درمان، طرح یاری، گروه انتخاب، بیمه ملت و سایر خدمات صندوق بازنشستگی کشوری صرفا از طریق سایت sabasrm.ir در دسترس خواهد بود.
هدف از تفکیک سایت خبری و اطلاع‌رسانی صندوق از درگاه خدمات الکترونیکی، توسعه و تسهیل استفاده از خدمات الکترونیکی و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های خبری و اطلاع‌رسانی اعلام شده است.
بنابر این گزارش، سایت cspf.ir از روز یکشنبه، 7 دی‌ماه 1399 به شکلی جدید در دسترس قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟