کی اف سی یکی از بزرگترین رستوران های جهان مردم را غافلگیر کرد + عکس

به گزارش رکنا، شرکت کی اف سی ( KFC ) با توجه به شیوع پاندمی کووید-۱۹ برای محدود کردن تماس‌های انسانی، در چین دست به دامان خودروهای خودران شده است. این شرکت برای توزیع محصولات خود در خیابان‌های شانگهای از وسیله نقلیه خودمختاری استفاده می‌کند که به شبکه 5G متصل هستند و از کدهای QR استفاده می‌کنند.

اگرچه هنوز مشخص نیست که این ابتکار در راستای بازاریابی صورت گرفته یا آزمایش واقعی این شرکت برای شیوه ارائه خدمات خود در آینده است، اما فروشگاه معروف مرغ سوخاری جهان سفارشات خود را با این وسایل نقلیه مستقل در درب خانه تحویل می‌دهد.

این نوآوری کی اف سی، ایده یک شرکت چینی است که این روش ابتکاری برای تحویل سفارشات به نقاط مختلف را راه اندازی کرده است.

تجربه شانگهای از روش فناورانه کی اف سی

این خلاقیت به صورت مشخص طی دوران همه گیری بیماری کرونا ، کاملا جدید و کارآمد است، زیرا ارتباطی بین مشتری‌، کارگر یا راننده خودرو وجود ندارد و از این نظر خطر سرایت بیماری همه گیر کاهش می‌یابد.

شکل ظاهری این خودروهای کوچک برای شهروندان امری غیرمنتظره بود، زیرا آنها بدون هیچ هشداری شروع به گردش در خیابان‌های شهر شانگهای کردند. این خودروها با تصاویر حک شده شرکت معروف کی اف سی بر روی بدنه خود شروع به گشتن در شهر کردند. نکته جالب آن جاست که همه آن‌ها به صورت مستقل، بدون راننده و اما پر از غذا در سطح شانگهای پراکنده شدند. هنگامی که برخی از مشتریان برای مشاهده منو مراجعه کردند، کافی بود تا دوربین دستگاه تلفن همراه هوشمند خود را به سمت یک کد QR بگیرند تا با منو کی اف سی رو به رو شوند.

کی اف سی

چطور از کی اف سی خرید کنیم؟

تصاویر دو خودرو خودران تحویل غذا توسط یک کاربر توییتر در شهر شانگهای منتشر شده است، که در آن نشان می‌دهد چگونه می‌توان برخی از محصولات این رستوران زنجیره‌ای را خریداری کرد. هنگامی که یکی از مشتریان گزینه مورد نظر خود از منو را انتخاب کرد و خرید خود را کامل کرد، یکی از درهای کناری خودرو باز شد تا مشتری بتواند سفارش خود را دریافت کند.

در واقع با استفاده از یک صفحه نمایش که در بالای این خودروهای خودران وجود دارد، قیمت‌ها و منوهای موجود محصولات نشان داده می‌شود. البته لازم به ذکر است که تمامی این روند بدون دخالت انسان انجام می‌شود.

تبلیغات یا آزمایش تحولی بزرگ؟

همچنین، یک علامت نشان دهنده اینترنت 5G در بالای خودرو وجود دارد و می‌تواند یک عمل تبلیغاتی مرتبط با اپراتوری باشد که قصد نشان دادن پیشرفت‌های خود در فناوری‌های ارائه شده‌اش توسط شرکت‌های دیگر به مشتریان را دارد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا این اتفاق یک برنامه آزمایشی از سوی رستوران‌های زنجیره‌ای کی اف سی است یا خیر؟ اما به نظر می‌رسد استراتژی خوبی است و تعجب آور نخواهد بود اگر به زودی شاهد موارد این چنینی بسیار بیشتری باشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟