قیمت سکه بعد از ظهر امروز پنجشنبه 27 آذر ماه 99

به گزارش رکنا، در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز پنجشنبه، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به نرخ ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان معامله شد.

قیمت انواع سکه در بازار امروز

همچنین قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت ربع سکه به بهای چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و قیمت سکه یک گرمی نیز به نرخ ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان مبادله شد.

قیمت طلای 18 عیار در بازار امروز

علاوه بر این، قیمت طلا در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۹۲۰ هزار تومان رسید.انس جهانی طلا نیز امروز با ثبات نسبت به آخرین ساعات کاری روز گذشته به نرخ یک‌هزار و ۸۷۴ دلار و ۵۶ سنت فروخته شد.

در هفته‌های اخیر نرخ سکه و قیمت طلا متأثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی نرخ ارز روی بازار طلا نیز تأثیر گذاشت.

از سوی دیگر کاهش نرخ اونس جهانی طلا نیز باعث افت نرخ طلا و سکه شده است، به نظر کارشناسان احتمال افت بیشتر اونس جهانی طلا در هفته‌های آینده وجود دارد.

آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری را کاهش خواهد داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟