پیش بینی کاهش قیمت طلا

به گزارش رکنا،در هفته اخیر با مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز قیمت دلار نوسان کاهشی داشت که همین نوسان‌ها قیمت طلا را ارزان کرد. هر چند با تولید نسخه دوم واکسن کرونا بازارهای جهانی طلا هم از این خبر تاثیر گرفتند اما آیا کاهش قیمت طلا هفته آینده ادامه‌دار است؟ چه زمانی فرصت مناسبی برای خرید طلاست؟

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران؛ قیمت دلار و انس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی کاهش یابد قیمت طلا هم هفته آینده مجدد ارزان می‌شود.

نادر بذرافشان معتقد است: با توجه به کاهش چشم‌گیر قیمت طلا و سکه این روزها فرصت مناسبی برای خرید طلا است؛ چرا که التهاب قیمت طلا کاهش یافته و با توجه به ثبات قیمت طلا افراد می‌توانند کالای مورد نظر را بخرند.

درباره روند خرید و فروش طلا توسط مردم در بازار به تجارت‌نیوز گفت: در گذشته چنانچه قیمت طلا ارزان می‌شد تعداد فروشندگان در بازار افزایش می‌یافت. این در حالی که با وجود چشم‌گیر قیمت طلا مردم در بازار نظاره‌گر هستند. یعنی عملا کسانی که طلا و سکه را با نرخ بالایی خریده بودند برای فروش فعلا دست نگه داشته‌اند.

حال باید دید منتظر ماند و دید که با کاهش قیمت دلار و انس جهانی هفته آینده قیمت طلا در بازارهای داخلی ارزان می‌شود یا خیر؟آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 629744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟