اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان / منابع کالاهای اساسی تامین می شود

به گزارش رکنا، حمیدرضا حاجی بابایی گفت: جلسه بررسی تامین منابع کالاهای اساسی و همسان سازی حقوق بازنشستگان با حضور قالیباف، زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس، عزیزی نماینده کرمانشاه، رضا خواه و نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه، پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه، سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی، خاندوزی عضو کمیسیون اقتصادی و جمعی از کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس امروز برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه مشترک مجلس و دولت، درخصوص منابع این طرح پس از بررسی های لازم توافق لازم صورت گرفت و مقرر شد، پورمحمدی مشورت لازم را با دولت انجام دهد.​
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در این توافق موضوع ۵۰ هزار میلیارد تومان بند(و)، تبصره ۲ در اختیار سازمان تامین اجتماعی بدون هیچگونه تغییر کماکان باقی می ماند.
حاجی بابایی تأکید کرد: منابع تامین کالاهای اساسی با رعایت مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه در جهت تامین کالاهای اساسی بر مبنای ۱۲۰ هزار تومان برای سه دهک پایین و ۶۰ هزار تومان برای ۴دهک بعدی خواهد بود.
حاجی بابایی به لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مناطق محروم هم اشاره کرد گفت: ۲۰ هزارمیلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و مناطق محروم، همچنین تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی پیش بینی شده است.
وی افزود: خط قرمز ما در این طرح، تامین کالاهای اساسی و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی بطور کامل است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در مذاکرات امروز پرداخت ۳۰ هزارمیلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی برای کمک به این سازمان و همچنین اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و بازنشستگان غیر هیات علمی دانشگاهها بررسی شد، که علاوه بر بند(و)، به سقف تبصره ۲ افزوده شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟