خبر خوب برای بازنشستگان /  ۳۴۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت پاداش + سند

بازنشستگان / رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ابلاغیه‌ای خطاب به دستگاه‌های اجرایی، سه هزار و 45٨ میلیارد تومان را بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ١٣٩٨ اختصاص داد.

پاداش بازنشستگان

 

در نامه محمدباقر نوبخت آمده است: تخصیص اعتبار موضوع این ابلاغیه به میزان صد در صد تعیین می گردد. همچنین دستگاه‌های اجرایی موظفند به منظور پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال ١٣٩٨، شامل کدملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی، مبلغ پرداختی و دستگاه محل خدمت را با امضا ذیحساب به وزارت امور اقتصادی و دارایی و این سازمان اعلام نمایند. بدیهی است مسئولیت صحت اطلاعات یاد شده و تعیین میزان پاداش پایان خدمت قابل پرداخت به هر فرد با دستگاه اجرایی خواهد بود.

در ادامه پاداش پایان خدمت کارکنان دستگاههای مختلف از جمله وزارت علوم، وزارت بهداشت؛ دستگاههای اجرایی استانی، کمیته امداد، سازمان ثبت احوال، وزارت خارجه، اقتصاد و... قابل مشاهده است.

بر این اساس برای حدود9755 کارمند بازنشسته وزارت بهداشت 1800 میلیارد تومان، برای 1460 کارمند سابق وزارت علوم نزدیک به 266 میلیارد تومان، 500 کارمند کمیته امداد 150 میلیارد تومان(سرانه هر فرد 300میلیون تومان) لحاظ شده است. همچنین برای 200 کارمند بازنشسته وزارت بهداشت نیز 60 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. به این ترتیب سرانه پرداخت پاداش در این دستگاه نیز به صورت سرانه 300 میلیون تومان بوده است. از سوی دیگراین پاداش برای 2 کارمند بازنشست شده موسسه پژوهشهای وزارت جهاد، 470 میلیون تومان و برای یک کارمند سازمان عشایری نیز 114 میلیون تومان، برای یک کارمند سازمان امور اراضی نیز 272 میلیون تومان لحاظ شده است.

بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98 از مصوبه این کمیسیون برای تعیین پاداش پایان خدمت مقامات، رؤسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفته بود، که این مبلغ حداکثر معادل 7 برابر حداقل حقوق و مزایا در ازای هر سال خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟