قیمت بلیط اولین پروازهای تهران استانبول اعلام شد / صندلی ها رزرو شد + جزئیات

به گزارش اختصاصی گروه اقتصادی رکنا، پس از مدت ها بالاخره پروازهای تهران - استانبول آغاز می شود و این در حالی است که قیمت های اعلام شده نسبت به قیمت پروازهای قطری که تا 60 میلیون تومان هم در روزهای اخیر رسیده بود، بسیار مناسب تر است.

در این خصوص گفتگوی کوتاه حسین جهانی ، رئیس روابط عمومی ایران ایر با رکنا را بخوانید:

رئیس روابط عمومی ایران ایر گفت: پرواز ها با توجه به توافقاتی که بین سازمان هوپیمایی کشوری و سازمان هواپیمایی ترکیه انجام شده است ، پروازهای ایرلاین های ایرانی به کشور ترکیه باز شده است و اولین پرواز ایران ایر هم از صبح 4 مهر  از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به فرودگاه استانبول انجام می گیرد.

قیمت بلیط پرواز تهران - استانبول

حسین جهانی در خصوص قیمت ها اعلام کرد: کلاس های پروازی مختلف است ، بنابراین قیمت ها هم متفاوت است. اما نسبت به قیمت های شرکت های قطری و دیگر شرکت های عربی که اخیرا قیمت های نجومی را اعلام می کردند، بسیار کمتر است و کمکی است به هموطنان ایرانی که قصد سفر به ترکیه را دارند. قیمت ها مصوب اعلام شده از سوی انجمن است و آژانس ها نمی توانند بالاتر از آن اعلام کنند.

جهانی در ادامه بیان کرد : شرکت های هواپیمایی ترکیه از جمله ترکیش هم پروازها را به تهران باز کرده است. رزرو بلیط تهران استانبول با پروازهای ایران ایر از طریق شماره تلفن 46621888 و سایت ایران ایر و آژانس های مسافرتی صورت می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت های هواپیمایی دیگری نیز به ترکیه پرواز دارند، افزود: چند ایرلاین ایرانی مجوز پروازها به ترکیه را اخذ کرده اند.

جهانی درخصوص محدودیت های کرونایی برای مسافران گفت: تنها محدودیتی که برای مسافران وجود دارد، داشتن تست پی سی آر ، PCR حدود 72 ساعت قبل از پرواز است.

 

خبرنگار رکنا در تماس با شرکت های مسافرتی قیمت هر بلیط رفت و برگشت تهران - استانبول را  10 میلیون و یک صد هزار تومان ، با پرواز ایران ایر و قیمت هر بلیط یک طرفه را مبلغ 7 میلیون و 900 تومان با کلاس پرواز معمولی به دست آورد. این در حالیست که قیمت شرکت هواپیمایی قطر هم اکنون سه برابر قیمت اعلامی ایران ایر است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟