احتمال لغو پروازهای ترکیه / فعلا بلیط نخرید

بلیط ترکیه / مقصود اسعدی سامانی درباره برقراری پرواز بین ایران و عراق اظهار داشت: تا این لحظه قرار نیست هیچ پروازی در ایام دهه اول محرم، عاشورا و تاسوعا به عراق داشته باشیم و عراق هم اعلام کرده است که خارجی‌ها را برای حضور در مراسم عزاداری امام حسین (ع) نمی‌پذیرد.

زمان پروازهای ایران - عراق

وی ادامه داد: البته قرار بر این است که از دوم شهریور، 2 الی 3 پرواز در هفته به بصره پرواز داشته باشیم اما دولت عراق هنوز برای بغداد و نجف اجازه پرواز نداده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره احتمال برقراری پروازها برای شرکت در مراسم اربعین اظهار داشت: هنوز درباره برقراری پروازها بین دو کشور برای ایام اربعین مذاکره‌ای نشده است و تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم.

اسعدی سامانی درباره بلیط 30 میلیون تومانی ترکیه گفت: گویا این قیمت برای ایرلاین‌های خارجی با انجام پرواز کانکشن است.

احتمال لغو پروازهای ترکیه

وی با تاکید بر اینکه احتمال تغییر تاریخ پروازهای ترکیش ایرلاین به ایران وجود دارد، ادامه داد: هر چند ترکیه اعلام کرده است که از اول سپتامبر یعنی یازدهم شهریور، پروازهای ایران را از سرمی‌گیرد اما احتمال لغو پروازها در این تاریخ وجود دارد. بنابراین مردم احتیاط کنند و فعلا بلیط نخرند چراکه اگر پروازها کنسل شود بازپس گیری پول از ایرلاین خارجی دردسرهایی برای افراد خواهد داشت.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزود: تا به این لحظه شرکت‌های هواپیمایی داخلی درخواست‌هایی برای انجام پرواز به ترکیه داده‌اند و ارایه مجوز به ایرلاین‌های داخلی منوط بر موافقت ترکیه برای از سرگیری پروازها است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟