سردرگمی سرنوشت دارا دوم در بورس + جزئیات

به گزارش رکنا، فرهاد دژپسند در حاشیه اختتامیه مسابقه آثار کوتاه رادیویی، کار و تولید در پاسخ به این سوال که چرا سازمان خصوصی سازی عرضه دارادوم را منتفی اعلام کرده است؟ گفت: دستگاه مربوطه در روز‌های اخیر اعلام کرد آمادگی نداریم بر این اساس، دارادوم به صورت بلوکی عرضه و اگر هم نتوانستیم، آن را شناور می‌کنیم.

شرکت ملی پالایش و پخش: توقف عرضه دارا دوم تصمیم وزیر اقتصاد بود

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی توقف عرضه دارا دوم را تصمیم وزیر اقتصاد دانست و تاکید کرد در صورت تغییر این تصمیم برای تشکیل صندوق ETF، این شرکت و وزارت نفت آماده بوده و هستند که تمامی اختیارات خود را در این خصوص به وزیر اقتصاد تفویض نمایند.

روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در واکنش به اظهارات رئیس سازمان خصوصی مبنی بر عدم همراهی وزارت نفت درخصوص عرضه دارا دوم با صدور اطلاعیه ای تصریح کرد: "طبق آخرین نظر جناب آقای دژپسند وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، قرار شد سهام پالایشگاه ها به صورت بلوکی فروخته شود و لذا با انتخاب این روش عرضه، دیگر لزومی به تشکیل صندوق ETF نبوده است.

در هر حال در صورت تغییر این نظر و تصمیم برای تشکیل صندوق ETF، این شرکت و وزارت نفت آماده بوده و هستند که تمامی اختیارات خود را در این خصوص به وزیر و وزارت محترم امور اقتصادی و دارایی، تفویض نمایند."

این در حالی است که وزیر اقتصاد نیز صبح امروز در واکنش به توقف عرضه دارا دوم عدم همراهی وزارت نفت را عامل این توقف عرضه دانست و گفت: دستگاه مربوطه در روز‌های اخیر اعلام کرد آمادگی نداریم بر این اساس، دارادوم به صورت بلوکی عرضه و اگر هم نتوانستیم، آن را شناور می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.0

کدخبر: 594553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟