زور رئیس جمهور هم به ایرانسل و همراه‌اول نرسید!

تفاوت مهم هدیه خبرنگاری امسال (۱۲۰ گیگ اینترنت رایگان سالانه) با سال گذشته این است که روحانی دستوری را به ۳ اپراتور کشور داده اما فقط یکی از آنها این دستور را پذیرفته و دو اپراتور مشهور تر یعنی ایرانسل و همراه اول ترجیح دادند از این دستور سر باز بزنند.

امسال خبرنگاران اینترنت رایگان خود را باید فقط از اپراتور "رایتل" دریافت کنند و دیگر اینترنت به هر سیمکارتی که برایشان فعال است ارائه نمی‌شود؛ همین موضوع برای برخی از خبرنگاران دردسر ساز شده است.

خبرنگارانی که سیمکارت رایتل دارند می‌توانند با وارد کردن کد پیامک شده، اینترنت رایگان خود را دریافت کنند اما آنهایی که فاقد سیمکارت رایتل هستند باید وارد فرآیند دریافت سیمکارت شوند و برای دریافت سیمکارت تازه خود ثبت‌نام کنند که بنابر اعلام سایت رایتل ممکن است فرآیند دریافت سیمکارت و تحویل آن توسط پست بیش از ۵ روز کاری طول بکشد.

متاسفانه رایتل کمترین سهم بازار را در رقابت با همراه اول و ایرانسل دارد و مشخص نیست چرا وزارت ارتباطات خبرنگاران را مجبور به دریافت سیم‌کارت رایتل کرده است. معمولا روال بر این است که برای هدیه دادن، شرط تعیین نمی‌شودبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟