واریز سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه رانندگان حمل و نقل عمومی

به گزارش رکنا ، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تیرماه ۵۶۲ هزار خودروی حمل و نقل عمومی، ۱6 مرداد ماه واریز شد.

مرتضی ضامنی از واریز سهمیه اعتباری سوخت تیرماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه ۵۶۲ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله تاکسی‌های تلفنی ( زیر نظر شهرداری ها و صنوف)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد.

وی ادامه داد: سهمیه تیر ماه ناوگان اعتباری بیش از ۹۹۷ میلیارد ریال است که امروز پنج شنبه ۱6 مرداد ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

شارژ اعتبار سوخت در تمام کارت‌های بانکی رانندگان

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار گفت: اعتبار فوق در تمام کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می شود و آنها صرفا در زمان سوخت گیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

وی اظهار داشت: رانندگان برای اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟