قیمت طلا تا یک ماه دیگر چه می‌شود؟

 

به گزارش رکنا، نایب رئیس اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که نرخ طلا تا یک ماه دیگر چه می‌شود؟ گفت: نرخ طلا تا یک هفته دیگر هم قابل پیش‌بینی نیست. چنانچه کاهش نرخ دلار ادامه‌‌دار باشد نرخ طلا هم تا یک ماه دیگر ارزان می‌شود. هر چند که این‌ روزها با افزایش نرخ انس جهانی طلا رو به رو هستیم و همین مسئله بر گران شدن نرخ طلا در بازارهای داخلی اثرگذار است.

محمد کشتی‌آرای افزود: از دیروز تاکنون نرخ انس جهانی طلا ۵۰ دلار افزایش یافته و حالا نرخ انس جهانی طلا به هزار و ۸۵۵ دلار رسیده است. آنچه که قابل پیش‌بینی است نرخ انس جهانی طلا به دو هزار دلار هم خواهد رسید.

او به مسئله شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: ویروس کرونا اقتصاد تمام کشورها را تحت تاثیر قرار داده است. به دلیل شیوع این ویروس رشد اقتصادی بسیاری از کشورها منفی بوده و همین مسئله باعث شده که سرمایه‌گذاری در صنعت طلا افزایش یابد.

کشتی‌آرای در پاسخ به این پرسش که موضوع‌های سیاسی از جمله نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در امریکا چقدر بر افزایش نرخ انس جهانی طلا تاثیرگذار است؟ گفت: فعلا موضوع‌های سیاسی از جمله انتخابات ریاست جمهوری امریکا در افزایش انس جهانی طلا نقشی ندارد. علت نوسان شدید انس جهانی طلا به ویروس کرونا ارتباط دارد که تقاضا برای خرید طلا در سطح جهان را افزایش داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟