آغاز مراحل گزینش و جذب نیرو برای شرکت ایران ترانسفو ری

به گزاش رکنا، مهرشاد اسلام پناه، مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو ری، اظهار داشت: در سال جهش تولید با توجه به بیانات ارزشمند رهبر انقلاب اسلامی و در راستای تحقق اهداف استراتژیک و ایجاد اشتغال در این شرکت در نظر داریم جهت مشاغل کارگری تولیدی از میان متقاضیان مرد از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه تخصصی اقدام به گزینش و جذب نیرو نماییم.

لازم به ذکر است متقاضیان این استخدام بایستی دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران بوده و از سلامت جسمانی و روانی و توانائی برای انجام کاری که جذب می شوند برخوردار باشند. ارائه گواهی عدم سوپیشینه جهت اثبات عدم وجود سابقه محکومیت کیفری و نداشتن منع قانونی برای جذب وعدم تعهد خدمتی به دیگر سازمانها و شرکت های دولتی یا خصوصی دیگر نیز از شرایط این گزینش می باشد .

تحصیلات افراد متقاضی بایستی حداقل فوق دیپلم در رشته های فنی و حرفه ای (برق – ماشین ابزار– خودرو – قالب سازی – ریخته گری – جوشکاری – ساخت و تولید – الکتروتکنیک – تاسیسات و صنایع فلزی بوده و حداکثر سن ایشان 28 سال باشد که پس از داوطلبان واجد شرایط پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه جذب خواهند شد و متقاضیان باید دقت داشته باشند که کلیه مراحل جذب نیرو در این شرکت منحصرا توسط امور جذب نیروی انسانی (کارگزینی ) این شرکت صورت می گیرد و لازم است متقاضیا ن از مراجعه به منابع غیر رسمی دیگر خودداری نمایند.

گفتنی است جزییات شرایط و نحوه ارسال مدارک جهت ثبت نام در سایت http://www.itr.ir موجود می باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟