قیمت پلی استیشن 5  اعلام شد + فیلم
حجم ویدیو: 24.28M | مدت زمان ویدیو: 00:03:11

به گزارش رکنا، درحالیکه چندی پیش شایعه‌ای مینی‌بر برچسب قیمت ۷۰۰ دلاری پلی استیشن ۵ منتشر شد، اما دقایقی پیش فروشگاه آمازون اطلاعاتی فاش کرد که نشان از قیمتی به‌مراتب معقولانه‌تر می‌دهد.

سونی پلی استیشن 5 را رونمایی کرد

بالاخره پس از انتظارات فراوان هفته گذشته سونی در رویداد آنلاین معرفی بازی‌های کنسول پلی استیشن ۵، از ظاهر این دستگاه نیز پرده‌برداری کرد. درحالیکه روزها در حال سپری شدن است و زمان زیادی به تاریخ عرضه کنسول‌های نسل نهم باقی نمانده، بسیاری منتظر اعلام رسمی قیمت نهایی پلی استیشن ۵ و ایکس‌ باکس سری ایکس هستند. احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش شایعه‌ای توسط فروشگاه آنلاین Play Asia مبنی‌بر اینکه احتمالا پلی استیشن ۵ با برچسب قیمت ۷۰۰ دلاری عرضه خواهد شد، منتشر شد؛ خبری که موج منفی زیادی را ایجاد کرد.

به‌نظر می‌رسد اما تا زمان اعلام رسمی سونی، همچنان حرف‌وحدیث‌ها و شایعات زیادی حول قیمت نهایی پلی استیشن ۵ به گوش می‌رسد. حال اما در جدیدترین اخبار کنسول‌‌های بازی، بن گسکین، افشاگر اطلاعات صنعت بازی‌های ویدیویی، تصویر مربوط‌به صفحه PS۵ در فروشگاه آمازون را منتشر کرد. طبق اطلاعات درج شده در این تصویر، نسخه استاندارد کنسول نسل نهمی سونی قرار است با برچسب قیمت ۴۹۹ یورو (۵۶۵ دلار) و نسخه دیجیتالی نیز با قیمت ۳۹۹ یورو (۴۵۲ دلار) روانه بازار شود. نکته قابل‌توجه این است که پس از مدت کوتاهی اطلاعات مربوط‌به قیمت این کنسول در فروشگاه آمازون بنابه دلایلی حذف شده است.

در مقایسه با قیمت نهایی کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس که یکی از تحلیلگرها ۳۹۹ دلار را برای آن اعلام کرده بود، کنسول PS۵ حدود ۵۰ دلار گران‌تر از آن قرار است در دسترس قرار گیرد. این در حالی است که درصورت صحت این خبر پلی استیشن ۵ تقریبا ۱۵۰ دلار هم بالاتر از زمان عرضه کنسول PS۴ روانه بازار خواهد شد.

البته اگر اخبار مربوط‌به کنسول پلی استیشن ۵ را دنبال کرده باشید، در جریان هستید که چند روز پیش، جیم رایان، مدیرعامل بخش پلی استیشن، اعلام کرده بود که قیمت این کنسول نشانگر ارزش واقعی آن خواهد بود.

قیمت پلی استیشن در آمازون

اگر به‌نظر شما قیمت فروشگاه آمازون همچنان گران است، باید امیدوار بود که سونی و تیم پلی استیشن از اشتباهات سیاست قیمت‌گذاری کنسول پلی استیشن ۳ درس گرفته و همانند نسل هشتم، کنسول خود را با قیمتی متعادل روانه بازار کند.

حال باید منتظر ماند و دید استفاده از SSD فوق‌العده قدرتمند و منحصربه‌فرد می‌تواند پلی استیشن ۵ را در مقابل ایکس‌ باکس سری ایکس با مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تر، پیروز میدان کند یا خیر؟ لطفا شما هم پیش‌بینی‌های خود از قیمت نهایی این دو کنسول را با ما نیز به اشتراک بگذارید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟