قیمت خدمات تعمیر مبل چقدر است؟

در این روزها با بالا رفتن قیمت تمامی اجناس گاهی اوقات خرید بعضی کالاها و محصولات که قیمتی نسبتا بالاتر دارند کمی دشوار است. مبلمان جزو آن دسته اجناس است که قیمت بالای دارد به همین جهت در صورت خرابی و یا صدمه دیدن آن در طول سال مجبور به تعویض آن می شویم. اما راه دیگری به غیراز خرید یک دست مبلمان جدید نیز وجود دارد که می تواند علاوه بر کم کردن هزینه ها تغییر بزرگی در دکوراسیون منزل به راحتی ایجاد کند. شما با خدمات ویژه ای که بهترین مراکز تعمیرمبل در تهران ارائه می کنند می توانید مبلمان کهنه ی خود را تعمیر کنید و با تغییر آن جانی تازه به دکوراسیون منزل خود بدهید. 

قیمت خدمات تعمیر مبل چقدر است؟

مطالب مرتبط:

  •  تعمیرات مبل در یافت آباد 
  • تعمیرات مبل در مرزداران

انواع مبل

مبلمان ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها بنا به نوع جنس و پایه و دسته ای که دارند مورد تعمیر و بازسازی قرار می گیرد. ازانواع مبلمان می توانیم به مبلمان راحتی اشاره کنیم که برای زمان هایی که نیاز به استراحت داریم می توانیم از آن استفاده کنیم این نوع مبلمان شکل و شمایل رسمی ندارد و بسیار مبلمانی راحت است. مبل کلاسیک نوع دیگری مبلمان است که در آن بیشتر از چوب استفاده می شود و می تواند ظاهری زیبا و جذاب به دکوراسیون منزل بدهد.

قیمت خدمات تعمیر مبل چقدر است؟

اگر خانه ای با متراژ کم دارید ما به شما مبلمان ال را پیشنهاد می کنیم این نوع مبلمان به دلیل جمع و جور بودن آن بسیار مناسب آپارتمان های امروزی است. یکی از لوکس ترین نوع مبلمان در منزل و محل کار مبل چرمی است این نوع مبلمان با گذشت زمان به دلیل ماهیت چرمی بودن آن به زیبایی آن افزوده می شود و کمتر دچار استهلاک و فرسودگی می شوند. بعد از معرفی اندکی که در زمینه ی مبلمان داشتیم می خواهیم به خدمات تعمیر مبل و قیمتی که برای خدمات تعمیر انواع مبلمان ارائه می شود اشاره کنیم تا از این طریق بدانیم که در صورت خرابی و یا صدمه دیدن مبلمان منزل و یا محل کار چه میزان هزینه لازم است. 

همان طور که گفتیم هزینه ی تعمیر مبل رابطه ی مستقیمی با نوع مبلمان دارد به عنوان مثال هزینه ی تعمیر مبل راحتی با هزینه ی تعمیر مبل کلاسیک بسیار متفاوت است حتی نوع خدماتی که ارائه می شود نیز تا قسمتی گوناگون است. بنابراین به دست آوردن قیمت تعمیر مبل به نوع مبلمان و میزان صدمه ای که مبلمان بستگی دارد. 

قیمت خدمات تعمیر مبل چقدر است؟

قیمت رویه کوبی مبل

از جمله خدمات مهمی که توسط مراکز تعمیر مبل ارائه می شود رویه کوبی مبل است که جزو مهمترین و کارآمدترین خدماتی است که این مراکز به مشتریان خود ارائه می کنند. قیمت رویه کوبی مبل به دو مورد بستگی دارد:

1- نوع پارچه و متراژی که برای تعمیر مبل استفاده می شود را می توان بین 700 هزار تومان تا 4000000 تومان این هزینه را برآورد کرد. البته این مسئله نیز بستگی به سلیقه و نظر شما دارد زیرا ممکن است در بعضی مواقع از پارچه برای پشت مبل نیز استفاده شود و این می تواند قیمت رویه کوبی را بالاتر ببرد. 

2- دستمزد تعمیرکار که آن نیز بستگی به حرفه ای بودن و سابقه ی فعالیت آن دارد و می تواند متغیر باشد. 

بعد از تماس با تعمیرکار از هزینه هایی مطلع خواهید شد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • هزینه ی خرید پارچه که بستگی به شما دارد البته می توانید در این زمینه با تعمیرکار مبلمان خود مشورت کنید. 
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • رنگ کردن بدنه مبلمان
  • نجاری کردن چوب مبلمان در صورت نیاز

تمامی این موارد بعد از تماس با تعمیرکار مشخص می شود و می توانید با توافقی که انجام می دهید میزانی از هزینه های خود را کم کنید. 

 

کدخبر: 573327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟