به گزارش رکنا، سامسونگ ژانویه گذشته گوشی گلکسی M20 را معرفی کرد و اکنون دیگر زمان آن فرا رسیده است که جانشین آن در دنیای تلفن‌های هوشمند حضور پیدا کند. به تازگی خبر جدیدی از گلکسی M21، جانشین نسل گذشته این مدل، در فضای مجازی منتشر شده است.

حضور گلکسی M21 در Geekbench

در جدیدترین اتفاق پیش آمده در دنیای گوشی‌های کهکشانی سامسونگ، حضور گلکسی M21 در Geekbech تائید شده است. این مسئله باعث شده است که یکسری از حدس و گمان‌هایی که درباره این گوشی زده می‌شود تائید شود. البته باید به یاد داشته باشیم که اکثر مواقع انتشار نتیجه بنچمارک گوشی‌ها با افشای بعضی از اطلاعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن‌ها همراه است و این گوشی نیز از این قضیه مستثنا نیست، زیرا اکنون بعضی از مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

بر اساس نتیجه بنچمارک منتشر شده گلکسی M21 که با شماره مدل SM-M21F شناخته می‌شود، این مدل از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. این سیستم‌عامل توسط تراشه Exynos 9611 SoC که یک رم ۴ گیگابایتی وظیفه همراهی آن را دارد پردازش می‌شود. در ادامه نتیجه آزمایش بنچمارک این دستگاه را مشاهده می‌کنید:

تائید مشخصات گلکسی M21 در آزمایش Geekbench

شایعات منتشر شده درباره گلکسی M21

متاسفانه نتایج این بنچمارک چیز‌هایی دیگری به ما نمی‌دهد، اما شایعات هیچ وقت دست از انتشار اطلاعات جدید و حتی در بعضی مواقع عجیب برنمی‌دارند. از شایعات منتشر شده درباره این گوشی می‌توان به دوربین دوگانه و حتی سه‌گانه اشاره کرد که در پشت گوشی قرار خواهد گرفت. حتی گفته می‌شود احتمالا این دستگاه دارای دو نسخه پیکربندی مختلف است که یکی ۶۴ و دیگری ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

همچنین بر اساس شایعات احتمالا گلکسی M21 در رنگ‌های آبی، مشکی و سبز عرضه خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعات رسمی از گلکسی M21 از سوی سامسونگ منتشر نشده است، اما از آن‌جایی که گلکسی M21 ژانویه سال گذشته معرفی شد ما انتظار داریم که این الگو ادامه پیدا کرده و ژانویه امسال نیز شاهد چنین چیزی باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟