آخرین قیمت دلار، طلا و سکه امروز سه‌شنبه 3 دی ماه

به گزارش رکنا،امروز سه‌شنبه ۳دی، بازار طلا و ارز که روزهاست شرایط ثبات را تجربه نمی‌کند، برخلاف روز قبل، روبه‌روی هم قرار گرفتند؛ قیمت دلار شاهد شیب نزولی کمی از قیمت‌ها شد و در مقابل هرگرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران به قیمت ۴۶۵ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه نیز که در روزهای گذشته رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد امروز چهار میلیون و پانصد هزار تومان خرید و فروش شد.

امروز سه شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ دلار در بازار تهران مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار تهران که روز قبل تا ۱۳,۲۵۰تومان رسیده بود، با رشد ۰.۴۵ درصدی به ۱۳,۳۱۰ تومان رسید. یورو امروز بدون تغییر، از ۱۴,۲۵۰ تومان به ۱۴,۲۵۰ تومان رسید.

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۶۰۰ تومان افزایش، ۴۶۵,۴۰۰ تومان نرخ گذاری شد. هر مثقال طلا در بازار داخلی هم ۲,۰۱۷,۰۰۰ تومان قیمت خورد.

همچنین سکه امامی با افزایش ۰.۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴,۵۴۶,۰۰۰ تومان معامله شد.

امروز دلار آمریکا در بازار آزاد 12980 تومان قیمت خورد. قیمت دلار کانادا 9872 تومان و دلار استرالیا نیز 8885 تومان است.

همچنین بهای یورو 14200 تومان، پوند انگلیس 17000 تومان فرانک سوئیس 13480 تومان، یوان چین 1863 تومان و لیر ترکیه 2200 تومان قیمت‌گذاری شد.

آخرین قیمت طلا و سکه

امروز سه‌شنبه ۳ دی سکه طرح جدید به 4 میلیون و 556 هزار تومان و سکه طرح قدیم 4 میلیون و 560 هزار تومان رسید. قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و 352 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 453 هزار تومان بوده است.سکه گرمی هم با قیمت 912 هزار تومان به فروش می‌رسد.

از سوی دیگر بهای اونس طلا در بازار جهانی به حدود 1491 دلار افزایش پیدا کرد و به تبع آن در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده رقم دو میلیون و 150 هزار تومان قیمت خورد که این رقم معادل هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 465 هزار تومان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟