خبر خوش وزیر صمت برای واحدهای تولیدی

به گزارش رکنا، رضا رحمانی در حاشیه افتتاح نخستین واحد صنعتی تولید محصولات آشپزخانه و ساختمانی با فناوری نوین کشور در شهرک صنعتی نکاء در شرق مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: درحال‌حاضر تعداد زیادی از این واحدهای صنعتی راکد از جمله ۷۰ واحد در استان مازندران وارد مدار تولید شده‌اند.

وی گفت: با برنامه‌ریزی، بقیه واحدهای راکد نیز با همکاری و مساعدت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به مدار بر می‌گردند و این کار باعث بازگشت نیروی انسانی به اشتغال می‌شود.

وزیر صنعت افزود: راه‌اندازی واحدهای صنعتی و در مجموع فعالیت اقتصادی در شرابط فعلی به مثابه جنگ اقتصادی و عملیات‌های پیروزمندانه و کارکرد بسیجی است و همه ما باید به کارآفرینان به عنوان پیشگامان این خط مقدم جنگ اقتصادی کمک کنیم.

رحمانی تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌های کشور را راهکاری مناسبی برای حمایت از تولید و برگشت واحدهای مشکل دار به چرخه تولید بیان کرد.

وزیر صنعت اولویت کاری وزارتخانه متبوع خود را در امسال رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به خصوص واحدهای راکد و نیمه فعال دانست و از رسانه‌ها از جمله رسانه ملی خواست تا واحدهای بزرگ صنعتی را که بازگشت به تولید داشتند در شرایط فعلی به مردم به خصوص جوانان معرفی کنند.

رحمانی گفت: معرفی این واحدهای فعال به مردم باعث ایجاد روحیه نشاط و امید در بین آنان به‌ویژه جوانان خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین/برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟