بررسی بازار ارز حاکی از این است که نرخ ارز در روز جاری و در ادامه افت قیمت وارد کانال ۱۲ هزار تومانی شد، به گونه‌ای که نرخ خرید دلار در صرافی ملی طی معاملات امروز ۱۹ خرداد ماه به قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و نرخ فروش ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش گذاری شده است.

ارقام روز جاری برای دلار در شرایطی است که قیمت دلار در آخرین روز مورد معامله در صرافی ملی طی هفته گذشته (۱۳ خرداد ماه) برای خرید ۱۳ هزار و ۵۰ تومان و نرخ فروش ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان ثبت شده بود که مقایسه قیمت‌ها از کاهش حدود ۲۵۰ تومانی خبر می‌دهد.

نگاهی به قیمت یورو نیز گویای افت قیمت است به گونه‌ای که طبق اعلام صرافی ملی نرخ خرید هر یورو به قیمت ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان و نرخ فروش ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت هر یورو در آخرین روز مورد معامله در صرافی ملی طی هفته گذشته نیز از کاهش ۲۵۰ تومانی داشته است.

ادامه ریزش قیمت دلار در بازار

در بازار طلا و سکه نیز کاهش قیمت گزارش شده است، به گونه‌ای که هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ارزش به رقم ۴۰۹ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

در بازار سکه، هر عدد سکه طرح امامی به قیمت ۴ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان، سکه طرح بهار آزادی ۴ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۵۲۲ هزار تومان، ریع سکه ۱ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان و در نهایت سکه گرمی ۹۹۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

گفتنی است قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی به واسطه تعطیلات پایان هفته بدون تغییر به ارزش ۱ هزار و ۳۴۰ دلار و ۵۸ سنت قیمت گذاری شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟