صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای امروز، ۱۲ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام کردند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۴۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به آخرین قیمت‌های پایان سال قبل ۱۰۰ تومان افزایش داشته است.

بر همین‌ اساس در امروز قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۹۴۰ تومان است.

بانک مرکزی، همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی اعلام کرد: باتوجه به ضرورت تداوم ارائه خدمات ارزی به هموطنان عزیز در ایام نوروز، صرافی‌های بانکی طی روز‌های کاری عید نوروز باز بوده و نسبت به ارائه خدمات ارزی به مشتریان خود اقدام می‌کنند، از این رو متقاضیان می‌توانند برای تأمین نیاز‌های ارزی خود به صرافی بانکی مراجعه کنند.

بانک مرکزی در توضیحات تکمیلی آغاز فعالیت صرافی‌های بانکی اعلام کرده است که در روز‌های شنبه سوم و یکشنبه چهارم فروردین، صرافی‌های منتخب بانکی فعال خواهند بود و نیاز‌های ارزی هموطنان را تامین خواهند کرد.

هموطنان جهت رفع نیاز‌های ارزی در ایام مورد اشاره می‌توانند به صرافی‌های ملی، پارسیان، کارآفرین، رفاه، شهر، سینا، مسکن و تجارت مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟