زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، نود و چهارمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی، ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه ۲۶ آذر به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد.

طبق آخرین اخبار Latest NEWS از سازمان هدفمند سازی یارانه ها،“یارانه نقدی آذر 97 از بامداد روز دوشنبه 1397/09/26 قابل برداشت است.”

امسال تا این لحظه یارانه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر ، مرداد ، شهریور ،مهر و آبان 97 پرداخت شده و یارانه آذر ، دی ، بهمن و اسفند 97 باقی مانده است.

مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته 45.500 تومان است.

نه یارانه بگیر راضی است نه یارانه دهنده !

سرپرست استانداری تهران در این باره اظهار داشت: در تهران حدود ۱۵ میلیون نفر یارانه‌بگیر ماهیانه در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان یارانه نقدی از دولت دریافت می کنند که نه یارانه‌بگیر راضی است و نه یارانه‌دهنده علاوه بر آن باری بردوش جامعه تحمیل می‌شود.

شکرالله حسن‌بیگی با انتقاد از نحوه اجرایی شدن مفاد قانون هدفمندی یارانه‌ها، تصریح کرد: با توجه به اینکه سالانه بودجه استان تهران برای کارهای عمرانی در بهترین حالت جذب ۲۳۰ میلیارد تومان است در حالی که می‌توان با هزینه یارانه‌های تهران هزاران شغل برای جوانان ایجاد و پروژه‌های عمرانی را تکمیل کرد.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، خاطرنشان کرد: باید بخشداران برای اشتغال روستایی وقت بیشتری بگذارند، امروز ایجاد یک شغل یعنی امیدوار کردن یک خانواده و به طبع آن تشکیل خانواده که کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 443832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟