۱.۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در سوادکوه کشف شد

سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق Contraband در راستای حمایت از تولیدات ملی، ماموران پلیس Police آگاهی سوادکوه با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی ۵ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق حین تردد در محور مواصلاتی آن شهرستات شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ قلم کاای خارجی قاچاق شامل دو تن زغال، یک دستگاه موتور خودروی خارجی و مقادیر قابل توجهی لوازم پزشکی کشف کردند.

سردار میرفیضی از دستگیری رانندگان این خودروها و معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد و ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به این که کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد، گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

میرفیضی همچنین، اظهار داشت: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار Store فروش برای کالاهای کشورهای خارجی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است ، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

منبع: مهر

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟