سایت منتسب به اتحادیه طلا و جواهر فیلتر شد+ عکس

به گزارش رکنا، سایت tgju که پس از قراردادی که با اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران برای اعلام نرخ‌ها داشت به عنوان رسانه رسمی این اتحادیه شناخته میشد، پس از اعلام مسئولان قضایی مبنی بر برخورد با سایت‌هایی که با قیمت‌های غیرواقعی التهاب را در بازار Store زیاد می‌کنند ، فیلتر شد.

فیلتر این سایت در حالی است که هم‌اکنون کانال تلگرامی آن با بیش از ۷۱ هزار عضو همچنان در حال ارائه قیمت می‌باشد که لازم است مسئولان پلس فتا نسبت به مقابله با آن نیز اقدام نمایند.

پیش از این و در تاریخ ۱۱ مهرماه، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در حاشیه نشست با مسئولان پلیس Police پایتخت در پاسخ به سوالی در رابطه با برخورد با سایت‌هایی که به صورت دروغین و بدون مبنا در رابطه با ارز قیمت گذاری می‌کردند، اظهار کرد:

پس از این هشدار مسئولان قضایی، مسئولان سایت اطلاعرسانی قیمت ارز، طلا و سکه اعلام کردند، از انتشار قیمت خودداری می‌کنند اما این وعده آن‌ها زیاد طول نکشید که از بین رفت و مجدد طی چند روز اخیر شاهد افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها در این سایت که مرجع قیمت‌گذاری بسیاری از مراکز فروش طلاو جواهر است، بودیم.

امروز نیز سردار هادیان فر رئیس‌پلیس فتا از شناسایی سایت‌هایی که در حوزه ارز و سکه التهاب‌آفرین بودند خبر داد که فیلتر شدن سایت اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تهران را نیز می‌توان اقدام در این زمینه تعریف کرد.

همچنین براساس تصاویری که در کانال‌های خبری منتشر شده است، اتحادیه مرکزی طلا و جواهر تهران نیز آدرس سایت را از تابلوی سردر خود حذف نموده که می‌توان به مقایسه تصاویر این مرکز استناد کرد.

لازم بذکر است سایت منتسب به اتحادیه طلا و جواهر از رسانه‌هایی بود که در تبلیغ سایت خرید و فروش سکه ثامن که پرونده کلاهبرداری Fraud آن هم‌اکنون در حال بررسی است نقش بسزایی داشت و بسیاری از مردم با اعتمادی که به این سایت به‌واسطه همکاری آن با اتحادیه طلا و جواهر داشتند، پول‌های خود را در این سایت سرمایه‌گذاری کردند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 424224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟