نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی سراسر کشور  به تشریح آخرین پیگیری‌های خود در ارتباط با عقدِ «قرارداد دائم» پرداختند.

این نمایندگان کارگری گفتند: پیرو رای دیوان عدالت اداری در خصوص قرارداد دائم کارگزاران مخابرات روستایی، جلسه‌ای را با معاونت نیروی انسانی مخابرات ترتیب دادیم و خواستار شفاف‌سازی شرکت مخابرات در ارتباط با حکم دیوان عدالت اداری شدیم و این سوالات را مطرح نمودیم که شرکت مخابرات ایران با توجه به رای دیوان در خصوص تنظیم قرارداد دائم، چه اقدامات مثبتی را انجام داده یا خواهد داد و اینکه این پروسه چه مدت طول می‌کشد و کی به فرجام خواهد رسید؟

به گفته‌ی آنها، معاونت نیروی انسانی مخابرات پاسخ داده‌ است که شرکت مخابرات ایران رای دیوان عدالت اداری را در خصوص قرارداد دائم کارگزاران مخابرات روستایی لازم‌الاجرا و لازم‌الاتباع می‌داند و درصدد تنظیم قرارداد دائم است؛ به طوری‌که اکنون قرارداد در واحد حقوقی مخابرات در حال شکل‌گیری‌ست. این قرارداد بعد از تنظیم برای گرفتن تائیدیه به وزارت کار خواهد رفت.

نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی سراسر کشور افزودند: پیشنهاداتی مبنی بر اینکه بعد از تنظیم قرارداد و یا در اثنای تنظیم، نمایندگان کارگزاران بایستی حضور داشته و نقطه نظرات خود را بیان نمایند تا اول، قرارداد به تائید طرفین و بعداً به تائید وزارت کار برسد، مطرح شد که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت و قرار شد نمایندگان کارگزاران در این پروسه‌ی مهم مشارکت داشته باشند.

این فعالان کارگری تاکید کردند: ما در همان جلسه هم اعلام نمودیم که تنها تغییر کلمه "موقت" به "دائم" در قرارداد، خواسته ما نیست؛ بلکه قراردادی با مزایای قانونی و آیتم‌های رفاهی می‌خواهیم که البته معاونت منابع انسانی مخابرات نیز بر این امر صحه گذاشتند.

منبع:ایلنا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

مچ زنم را با مرد غریبه در اتاق خواب گرفتم!

بی رحمی یک زن هنگام سقوط زنی دیگر! + جزییات

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

مرد شیاد به پست بد آدمی خورد! / عجیب ترین گروگانگیری در ایران!

فیلم های ناجور اعظم را از راه بدر کرد!

مرد 27 ساله در غار تاریک زندانی بود / گروگانگیران مسلح وحشت آفرین بودند + جزییات

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

قاتل ترنم 4 ساله برای مادر مطلقه او همخانه بود نه شوهر! + عکس

اقدام شنیع تازه داماد بخاطر جهیزیه عروس تهرانی!

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

کدخبر: 422495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟