سکه تمام 4 میلیون و پانصد هزار تومان شد / بازار بدون خریدار !

به گزارش رکنا، ابراهیم محمد ولی در رابطه با بازار Store طلا و قیمت انواع سکه اظهار کرد: به واسطه تعطیلات شهادت امام حسین (ع) خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد و از فردا با پایان یافتن سومین روز شهادت امام حسین(ع)، بازار باز و روال سابق عرضه و تقاضا بر بازار حاکم خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به اینکه آنچنان متقاضی در سطح شهر برای خرید طلا و سکه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در روز آینده به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی در آخرین روز هفته میلادی بازار ایران روال روزهای گذشته خود را ادامه خواهد داد و شاهد اتفاق تازه‌ای در بازار نخواهیم بود.

وی قیمت هر اونس جهانی طلا را ۱۱۹۹ دلار اعلام کرد و گفت: با توجه به قیمت‌های تاثیرگذار بر قیمت بازار طلای ایران هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۷۰۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۹۳ هزار و ۸۵۰ تومان تعیین شده است.

محمد ولی ادامه داد: هر قطعه سکه تمام طرح امامی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۶۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

کدخبر: 418535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟