به گزارش گروه اقتصادی رکنا، انوشیروان محسنی بندپی امروز (۱۴ شهریور) در حاشیه افتتاح پایانه مخازن صادراتی شرکت نفت ایرانول در مجتمع بندری امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در سفر به شهرستان ماهشهر از چندین پروژه بازدید و تعدادی پروژه را نیز افتتاح و کلنگ‌زنی کردیم.
وی افزود: در مجتمع پتروشیمی غدیر در شهرستان ماهشهر عملیات اجرایی ۵ پروژه در راستای اهداف زیست محیطی منطقه آغاز شد تا بتواند ۷۰ مترمکعب آب در ساعت را با تکنولوژی بومی تصفیه کند و ۴۰ متر مکعب را مجددا به واحد بازگرداند.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پروژه‌های دیگری نیز در راستای اشتغال نیروها در منطقه به بهره‌برداری رسید تا شاهد اشتغال و توسعه و بازسازی بخش‌هایی در پتروشیمی غدیر باشیم.
محسنی بندپی با اشاره به افتتاح پایانه مخازن صادراتی شرکت نفت ایرانول در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، عنوان کرد: این مجتمع یکی از مهمترین پایانه‌های انتقال مواد نفتی در کشور است که امروز به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: این مجتمع به ظرفیت ۲۵ هزار متر مکعب راه اندازی شد. یکی از مهمترین ظرفیت‌های این پایانه صادراتی آن است که این مجتمع امروز به خط سراسری راه‌آهن کشور متصل می‌شود و نقش بسیار خوبی در صادرات خواهد داشت.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در نیروهای با انگیزه کشور وجود دارد و باید به این ظرفیت ها توجه ویژه کرد.
بندپی با بیان اینکه صنایع پایین دستی می‌تواند اشتغال بسیار خوبی را برای کشور فراهم کند، خاطرنشان کرد: با تکیه بر نیروهای مردمی و مردم نهاد کردن اقتصاد کشور می‌توانیم بر ظلمی که استکبار جهانی در بحث تحریم‌ها بر کشور کرده است، پیروز شویم.

 

کدخبر: 414044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟