آیفون X ارزان‌ قیمت در راه است

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، این اطلاعات به افشا سازی های انجام شده توسط تحلیل گر امنیتی KGI به نام مینگ چی کو در ماه نوامبر هماهنگی دارد. اپل به دنبال عرضه نسخه ای ۶٫۵ اینچی از آیفون X به همراه نسخه ای استاندارد و ۵٫۸ اینچی از آن است. مدل سومی نیز با صفحه نمایش ال سی دی ۶٫۱ اینچی در راه خواهد بود که خرید این دستگاه را برای مشتریان مقدورتر می سازد.

همچنین KGI اظهار داشت که سال ۲۰۱۸ میلادی پایان تاچ آی دی خواهد بود ومدل های آیفون به جای آن از فیس آی دی استفاده خواهند کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل ۵٫۸ اینچی استاندارد همان ۹۹۹ دلار بوده و مدل ۶٫۱ اینچی نیز در حدود ۶۴۹ تا ۷۴۹ دلار قیمت خواهد داشت که این ارزانی به دلیل استفاده از صفحه نمایش ال سی دی است.

همچنین آیفون X ۶.۵ اینچی که به iPhone X XL شهرت دارد با تراکم پیکسلی ۵۰۰ پیکسل در هر اینچ عرضه می شود که هنوز تا رسیدن به سونی اکسپریا Z۵ با تراکم پیکسلی ۸۰۰ فاصله زیادی دارد. به علاوه آمار های منتشر شده از فروش اپل در ماه های اخیر نشان داده است که در حالی که سود کلی این کمپانی افزایش داشته است اما تعداد فروش آیفون ها در واقع با کاهش روبرو بوده است. تفاوت فروش یاد شده نیز از قیمت آیفون ناشی می شود که برای بسیاری رقم بالایی است. به همین دلیل نیز می توان نتیجه گرفت که اپل با این کار قصد دارد تا نه تنها سود فروش خود را بالا نگه دارد بلکه با عرضه دستگاه های مقرون به صرفه تر و ارزان قیمت تر، آمار فروش دستگاه های خود را نیز دوباره بالا ببرد. باید دید که این کمپانی تا چه در اجرایی کردن سیاست های جدید خود موفق خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟