تلاش شرکت اسلحه سازی «رمینگتون» برای نجات از ورشکستگی

یک روز پس از راهپیمایی گسترده صد‌ها هزار دانش آموز آمریکایی در اعتراض به خشونت و استفاده از اسلحه در این کشور، شرکت «رمینگتون اوت دور» (Remington Outdoor)، یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان سلاح گرم در آمریکا، به دلیل افزایش بدهی‌ها و کاهش فروش، طبق فصل ۱۱ قوانین ورشکستگی در آمریکا، درخواست حفاظت در برابر ورشکستگی را به دادگاه ایالتی دلاویر تحویل داد.

شرکت اسلحه سازی رمینگتون ماه گذشته اعلام کرد در آستانه ورشکستگی قرار دارد با این حال، از ارائه درخواست حفاظت در برابر ورشکستگی خودداری کرد. این شرکت روز گذشته با اعلام حجم بدهی‌های خود، مجبور به ارائه درخواست حفاظت در برابر ورشکستگی شد تا از ورشکستگی کامل خود جلوگیری کند.

رمینگتون در سال ۱۸۱۶ در نیویورک تاسیس شد و اکنون در کارولینای شمالی مستقر است. پس از حادثه Incident خونین حمله به مدرسه ابتدایی سندی هوک در نیوتاون در سال ۲۰۱۲ که موجب کشته شدن ۲۰ تن شد، سهام این شرکت به شدت سقوط Fall کرد.

پلیس آمریکا اعلام کرد عامل حمله به این مدرسه از اسلحه AR-۱۵ که یکی از تولیدات شرکت رمینگتون بود، استفاده کرده است. این موضوع خشم عمومی و شکایت خانواده قربانیان را به دنبال داشت. از سوی دیگر، شرکت برای خرید سهام سرمایه گذاران خود به شدت مقروض شد.

راه اندازی پرونده شکایت خانواده قربانیان سندی هوک از این شرکت و تلاش برای دریافت غرامت از آن، یکی دیگر از دلایل نزدیک شدن رمینگتون به ورطه ورشکستگی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 368787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟