امکان خروج دو ماهه خودروها از کیش +عکس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در هفتادوهفتمین شورای اداری کیش اقدامات انجام شده در پنج ماه گذشته را تشریح کرد.

در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن زاده (امام جمعه کیش)، شیخ یعقوب شمس (امام جمعه اهل سنت)، معاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد کیش و نمایندگان ادارت، نهادها واصناف جزیره برگزار شد، انصاری لاری با بیان اینکه با تسریع روند ساخت پروژه اسکله ۳۵ هزار تنی درسال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود گفت: درزمینه ساخت باند جنوبی فرودگاه که یک باند بزرگ و استاندارد است و درصورت احداث بزرگترین هواپیماها امکان تردد درکیش را خواهند داشت به یک نقطه مثبت رسیدیم؛ هرچند که دوستان ما در پدافند هوایی کشور دراین زمینه همکاری لازم را نکردند و علیرغم همه همراهی و مساعدت و از ناحیه ما هنوز دوستان عنایت لازم را برای ساخت این باند نداشته‌اند و کار با وجود توافق نهایی به نتیجه نرسیده است.
وی افزود: اگر صحبت از این می شود که فرودگاه کیش سیستم ILS ندارد باید توجه کنیم که استقرار این سیستم در گرو پایان بردن باند فرودگاه و اتمام عملیات ساختمانی باند جنوبی فرودگاه است که آن هم در گرو موافقت نهایی با پدافند هوایی کشور است که از دوستان پدافند هوایی درخواست پیگیری جدی این موضوع را دارم و امنیت و سلامت مردم و گردشگران به خصوص در ایام نوروز که یک تراکم جدی را در رفت و آمد به کیش داریم در گرو این مطلب است.
به گفته او دراین مدت مجوز های اقتصادی از یک ساله به سه ساله تغییر داده شده و این کار بسیار ساده ای است که با توجه به لزوم تسهیل امور برای فعالان اقتصادی وگردشگری نباید در کیش مجوزهای اقتصادی یک ساله صادر شود، در حالی که در سرزمین اصلی پنج ساله صادر می شود. این موضوع علاوه برصرف هزینه ، انرژی زیادی از فعالان اقتصادی می گرفت.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت تعقل درزندگی انسان که مبنای صفات وخصایل نیکوی اخلاقی است گفت: درجزیره کیش بخش خصوصی متمایز از بخش دولتی نیست و ما درسازمان منطقه آزاد کیش به عنوان بخش حاکمیتی باید عقلانیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم. این عقلانیت مبنای تحول جزیره کیش است ولازم است برای توسعه این جزیره ما و همه کسانی‌که دربخش های مختلف جزیره کیش فعالیت می‌کنند عقلانیت را پیشه کار خود قرار دهیم.
وی تاکید کرد: ما نیاز داریم با تکیه برعقلانیت از ارتباطات ناسالم، مناسبات نامتعارف وهمه چیزهایی که می تواند پاکدامنی وپاکدستی ما را خدشه دار کند پرهیز کنیم. این امر نه تنها دربخش دولتی که دربخش خصوصی هم باید مدنظر قرار گیرد. اگرهرجا سوء استفاده ای رخ دهد و فساد یا تخلفی اتفاق بیفتد دو سر دارد که ممکن است که یک سر آن به بخش دولتی و سر دیگر آن به بخش خصوصی مرتبط باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: جزیره کیش نباید به جزیره رانت، مناسبات غیرمتعارف، جزیره مسائل غیر اخلاقی، تخلفات مالی ومسائلی از این دست منتسب شود. شایسته است این نگین خلیج فارس آشیانه ومهد همه خوبی ها وفضایل باشد وچنین صفات نیکویی به این جزیره نسبت داده شود. کیش باید جزیره پاکی ها، اخلاق، قانون Law ورعایت همه مناسبات انسانی واخلاقی باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
جسد تکه تکه شده یک زن بدون لباس داخل سطل های زباله بود / کارگر شهرداری تهران از ناگفته های شب های تاریک گفت
اقدام عجیب یک جوان برای ابراز عشق به دختر عمه اش
توصیه‌ عجیب دولت چین به دختران نوعروس
آزار شوم با میله داغ برای فراری دادن جن ها از بدن هانیه
این عکس جسد جوان 27 ساله در زال اندیمشک را نشان می دهد + تصویر
کتک کاری بر سر پاداش 150 میلیون تومانی جعبه‌سیاه هواپیمای تهران - یاسوج!
2 مرد کثیف می دانستند شوهر زن جوان در ماموریت است / زن را پس از آزار بدون لباس رها کردند
جزئیات جدید از مرگ یکی از دراویش در زندان اوین
خطر تصادف هواپیمای ایرانی با هواپیمای دیگر در آسمان ترکیه / همه مرگ را لمس کردند
6 بار تجاوز به دختر 13 ساله توسط جوان 30 ساله+ عکس
دردسر ارسال 1700 پیام عاشقانه برای یک دختر 40 ساله + عکس
حمله زنبورها مرد45 ساله اندیمشکی را کشت + عکس
جزئیات انفجار نارنجک دستی در دست فاطمه 15 ساله + فیلم و گفتگو
عشق احمقانه خانم مدیر 51 ساله به کارمند 21 ساله اش
مزاحمت های نوعروس برای مرد عکاس جشن عروسی / این زن به دادگاه کشانده شد!
دردسر هدیه گرفتن از جوان عروسک فروش برای دختر تهرانی + عکس
دستگیری کثیف ترین عروس و داماد در کرج + عکس
وقتی شیرینی تعارفی را در تعمیرگاه خوردم بیهوش شدم / در بیمارستان فهمیدم چه بلای کثیفی سرم آمد

کدخبر: 363448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟