کوییک پاسخ گوی نیاز بازار به محصولات باکیفیت

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، شواهد نشان می دهد که مصرف کنندگان داخلی بازار Store خودرو منتظر محصول جدیدی هستند که با استفاده از تکنولوژی و آپشن های روز بتواند پاسخ گوی توقع آن ها باشد و در این میان به نظر می رسد تولید خودروی کوییک توسط سایپا بخشی از نیازهای مصرف کنندگان را تامین کند.

چرا کوییک ؟

این سئوالی است که ذهن بسیاری از علاقه مندان به صنعت خودرو را مشغول کرده است ولی با توجه به اینکه مصرف کنندگان ایرانی سال هاست که در بازار به دنبال محصول با کیفیت هستند تا پس از پرداخت چند ده میلیون تومان، بی دغدغه از وسیله نقلیه خریداری شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و همین امر باعث شد تا خودروسازان داخلی در جهت تامین این خواسته منطقی برای عرضه خودروهای جدید باکیفیت وعده هایی بدهند که با توجه به صحبت های کارشناسان صنعت خودرو می توان تولید محصول کوییک سایپا را مقدمه ای برای انجام این وعده ها دانست چرا که خودروسازان داخلی با اجباری شدن استانداردهای ۸۳ گانه خودرو از دی۹۷ باید بیش از پیش نسبت به تولید محصولات باکیفیت اقدام لازم انجام داده تا تولیدات جدید جایگزین محصولات قدیمی شود.

2020

کارشناسان با توجه به این شرایط معتقدند که شرکت سایپا با استفاده از دانش فنی نسبت به طراحی و تولید محصول جدید کوییک که توسط مهندسین ایرانی انجام شده، می تواند به عنوان یک هدیه ارزنده سایپا به مردم باشد که برای اعتلای نام ایران علاوه بر بازار داخلی در بازار منطقه بدرخشد.

کوییک خودرویی است که در۴ کلاس به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو دارای موتور ارتقاء یافته و قابلیت هایی همچون سیستم استارت دکمه ای، فرمان برقی، سیستم ورود به خودرو بدون سوییچ، مجهز به مسیریاب، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، صندلی برقی چندحالته برای راننده و همچنین دارای استانداردهای آلایندگی یورو۴ است که قابلیت ارتقاء به یورو ۵ را نیز دارد.

2021

کارشناسان می گویند شرکت خودروسازی سایپا در انتخاب نام این محصول بسیار هوشمندانه عمل کرده و از واژه ای خاص استفاده کرده است.

کوییک علاوه بر اینکه نام طایفه ای از ایل کرد ایران است، روستایی از توابع مرکزی شهرستان جاسک در استان هرمزگان، تپه ای مربوط به عصر مس قدیم در شهرستان جوانرود و سایر مناطق دیگر ایران می باشد که با نام ایران زمین گره خورده است.

این هویت اصیل که برای نام خودرو در نظر گرفته شده بر برند این محصول سایپا در بازار خودرو تاثیرگذار خواهد بود.

کوییک خودرویی مناسب برای خانواده هاست و از طرفی با توجه به نما و تغییرات سپر جلو و عقب و نیز اضافه شدن دو روف لاین ( باربند پایه کوتاه) و بچه گلگیرها، ظاهر این خودرو به خودروهای اسپرت نزدیک شده که این مزیت علاوه بر ویژگی های دیگر محصول، کوییک را به شرایط مناسب و موردپسند قشرهای مختلف مشتریان رسانده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟