اطلاعیه جدید بانک آینده درباره تعاونی اعتباری افضل توس

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه‌های قبلی این بانک درباره ابلاغ بانک محترم مرکزی ج. ا. ایران و مصوبه شورای محترم پول و اعتبار برای واگذاری مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (درحال تصفیه) به بانک آینده؛ بدین‌ وسیله، به‌اطلاع سپرده‌گذاران محترم تعاونی پیش‌گفته می‌رساند که پیگیری‎های لازم برای تعیین تکلیف سپرده‎های شما عزیزان، از مراجع محترم ذیصلاح به ‎عمل آمده و همانگونه که معاون محترم رییس جمهور و عضو کمیته پی‌گیری تعیین شده توسط سران محترم سه قوه، در مصاحبه روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶.۰۸.۲۴، اعلام کردند؛ تصمیم‎ کاملی در مورد سه تعاونی از جمله تعاونی اعتباری افضل توس گرفته شده و نتایج به این بانک ابلاغ خواهد شد.

بدیهی‌است؛ به محض دریافت ابلاغیه کمیته مذکور، برنامه زمان‌بندی برای انتقال سپرده ‌های سپرده‌گذاران محترم دارای مانده سپرده با مبلغ بیش از سی‎ میلیون ریال، به حساب‎های متناظر در بانک آینده، اعلام خواهد شد.

از سپرده‌گذاران محترم تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه)، تقاضا دارد؛ صرفاً به اطلاعیه‎های اعلام‎ شده در تارگاه رسمی بانک آینده در این خصوص، توجه فرمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟