حساب های شهرداری رشت توقیف شد !

رکنا اقتصادی: امیرحسین علوی ظهر امروز در مراسم معارفه مسعود نصرتی به‌عنوان شهردار رشت اظهار داشت: نصرتی در کمتر از 15 روز از شروع به کار شورای اسلامی شهر و با عبور از فیلتر‌های بسیار زیاد به‌عنوان شهردار رشت انتخاب شد.
وی با اشاره به محبوبیت نصرتی در میان مردم و همکارانش در شهر قزوین عنوان داشت: ما مدیران غیربومی بسیاری را در شهر و استانمان به کار گرفته‌ایم که کارنامه قابل قبولی را ارائه داده‌اند و امیدواریم نصرتی نیز از جمله همین مدیران باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ملاکمان برای انتخاب نصرتی تجربه، دانش و توانایی بود خاطرنشان کرد: امروز چالش‌های عمیقی در شهرداری رشت و مدیریت شهر رشت داریم.
وی با اشاره به فعالیت‌های شورای چهارم شهر رشت گفت: انجام پروژه‌های عمرانی مختلف در شهر رشت نظیر اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی، اجرای طرح تفضیلی و ثبت شهر رشت به‌عنوان شهر خلاق غذا از نتایج تلاش‌های شورای چهارم بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرد: شهرداری رشت امروز بدهکار است و اگر تمام نهادهای ذی‌ربط کمک نکنند ما دچار مشکل می‌شویم و البته این به‌معنای توقف خدمت‌رسانی شهرداری رشت نیست.
علوی با انتقاد شدید از توقیف حساب‌های شهرداری رشت توسط طلبکاران این سازمان افزود: ما نمی‌گوییم این کار غیرقانونی است اما نمی‌دانیم چرا حساب‌های شهرداری دم‌دستی‌ترین حساب شده ‌و به‌راحتی توسط طلبکاران توقیف می‌شود.
وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرامرز جمشیدپور در سمت سرپرستی شهرداری رشت اظهار داشت: نیروهای توانمند، پیگیر و دغدغه‌مندی در شهرداری رشت حضور دارند که فعالیت‌های آنان سبب شد در این چند ماه از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری شود.
علوی با اشاره به تخصیص 15 میلیارد تومان از 50 میلیارد تومان تخصیص داده شده جهت حل مشکلات زیست محیطی شهر رشت خطاب به محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان گفت: تخصیص این چنینی اعتبارات، دردی را از مشکلات رشت دوا نمی‌کند.
وی با بیان اینکه شهر رشت نیازمند تحول اقتصادی است عنوان داشت: باید اقتصاد شهر رشت را بر پایه صنعت گردشگری بنا کنیم تا جوانان ما هر روز پشت درب اتاق مدیران به‌دنبال شغل نباشند و بتوانند از طریق قانونی وارد بازار Store کار شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون شیوه فعالیت شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: امروز نیازمند همکاری و تعامل تمام نهادها برای پیشبرد امور شهرداری رشت هستیم.
علوی با اعلام اینکه باید قدر نیروهای شهرداری رشت را که با تمام قوا در حال کار هستند دانست ابراز داشت: داشتن شفاقیت مالی در امور مالی شهرداری رشت از الزامات فعالیت شهردار جدید رشت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟