قیمت انواع پژوهای کارکرده در بازار

رکنا اقتصادی: فضای انحصاری صنعت خودروی کشور در سال‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که مردم با پرداخت ۲۵ میلیون تومان محدودیت‌هایی برای خرید خودرو دارند. تنوع کم، کیفیت پایین و نداشتن امنیت ارمغان بیشتر خودروهای صفر کیلومتر وطنی برای مشتری است.

۲۵ میلون تومان هزینه خرید خودرو برای قشر متوسط و پایین جامعه رقم کمی نیست، ولی اگر مصرف کننده دوری در بازار Store بزند و به دنبال خودروی صفر کیلومتر باشد، چیزی به جز پراید و تیبا آن هم از مدل صندوق‌دارش نصیبش نمی‌شود. مردمی که فقط به دنبال گزینه‌های صفر کیلومتر بازار هستند چاره‌ای جز خرید آن‌ها ندارند.

در این بین بعضی از مصرف کننده‌ها معتقدند به دلیل افت شدید کیفیت خودروهای تولید داخل پس از سال ۹۰ و آغاز تحریم‌ها، خرید یک نمونه کم کارکرد خودرو که مدل ۹۰ یا قبل از آن داشته باشد، از لحاظ قیمتی در بازه مناسبی قرار دارد و از طرفی کیفیت مناسب‌تری دارد.

خودروهای ۲۵ میلیونی، از خانواده پژوی بازار شامل ۴۰۵، پارس و ۲۰۶ را که می‌توان با بودجه ۲۵ میلیون تومان خرید، معرفی کند. لازم به ذکر است ماشین‌های مطرح شده در جدول زیر همگی بدون رنگ شدگی هستند؛ با این اوصاف اطلاعات تکمیلی در جدول زیر آمده است:

69342_674

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟