متعهد به تحویل ۲۰ هواپیما به ایران‌ایر هستیم

رکنا اقتصادی: میلکو راپولیبا با بیان این‌که از ابتدا با چالش مجوز اوفک مواجه بودیم، گفت: مطمئنیم یک سری پارامترهای بسیار شفاف وجود دارد که بر مبنای آن می‌دانیم چگونه حرکت کنیم. در برجام خیلی شفاف درباره مجوزهای اوفک تاکید شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مخاطره وجود دارد، همانطور مانند روز اول است که وارد پروژه شدیم. اما اطمینان داریم می‌توانیم تحویل هواپیماها را ادامه دهیم با این آگاهی که مجبوریم از زوایای مختلف به تصمیمات دولت آمریکا نگاه کنیم.

وی با بیان این‌که در صورت خروج آمریکا از برجام ما باید از آنها در بحث فروش هواپیما تبعیت کنیم اما در عین حال شش ماه زمان برای تحویل هواپیماهای باقیمانده داریم، تاکید کرد: این‌که مراحل مختلف وجود دارد به ما امکان می‌دهد که چگونه هواپیمای بعدی را تحویل دهیم. مجوز ما از اوفک تا 2018 اعتبار دارد، بنابراین یک فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم تمام 20 فروند را تا پایان سال آینده میلادی تحویل دهیم. حداقل این هدف ما بوده ضمن این‌که همکاری با ایران را ادامه می دهیم.

«مجوز برای 20 فروند است و حداکثر تلاش را برای تحویل این هواپیماها انجام می دهیم» مدیر فروش کمپانی هواپیماسازی ای‌تی‌آر با بیان این‌ مطلب افزود: از ابتدا قول تحویل 20 فروند هواپیما را دادیم که در حال تحقق هستیم. هواپیماهای بیشتر در راه هستند. اطمینان دارم خانواده ایران ایر پس از 4 ماه استفاده از این هواپیماها می‌تواننند عملکرد این هواپیما بهتر درک کنند. در سفر اول هم گفتیم متعهد به همکاری‌های دوجانبه هستیم و از ایران ایر برای پشتیبانی هواپیما حمایت می‌کنیم. به دنبال این هستیم به صورت بالقوه همکاری‌ها را توسعه دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 311107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟