پرداخت دیه دانش‌آموزان هرمزگانی به صورت علی الحساب در ۱۵ شهریور

رکنا اقتصادی: بیژن صادق در نشست خبری درباره وضعیت پرداخت دیه دانش آموزانی که به تازگی در حادثه Incident جاده‌ای فوت کردند، گفت: این راننده و آن مجموعه خودرویی، بیش از هفت سال است که بیمه شده شرکت بیمه دانا هستند. یکی از عوامل این حادثه خستگی راننده بود. ما به عنوان شرکت بیمه‌گر از نظر بیمه‌های ثالث و سرنشین تمامی تعهدات خود را در این مورد انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: مسئولان استان فارس و هرمزگان برای پیگیری وضعیت صدمه‌دیدگان، مجروحین و کشته شدگان به محل حادثه رفتند و مشخص شد که ۹ نفر از سرنشینان این اتوبوس که هفت نفر دانش آموز و یک مربی و یک شاگرد راننده بودند فوت شده‌اند و دو نفر از دانش‌آموزان قطع عضو و دو نفر دیگر دانش آموزان قطع نخاع شدند.

مدیرعامل بیمه دانا افزود: با توجه به آنکه این مجموعه خودرویی بیمه‌نامه داشتند در چهارشنبه هفته جاری به استان هرمزگان خواهیم رفت و مبلغی را به صورت علی‌الحساب به خانواده‌های فوت‌ شدگان این حادثه پرداخت خواهیم کرد و پس از انجام مراحل قانونی دیه آنها را پرداخت خواهیم کرد با توجه به این که این حادثه در ماه حرام رخ داده مبلغ دیه آنها ۲۸۰ میلیون تومان به ازای هر فوتی است.

صادق تاکید کرد: همچنین با توجه به درمان‌های تکمیلی که برای مصدومین اتفاق می‌افتد مبالغی پرداخت خواهیم کرد. درباره نقص عضوی ها نیز دیاتی پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: این پول‌ها نمی‌تواند آثار اسفباری را که اتفاق افتاده را ترمیم کند ولی این حوادث Accidents می‌تواند فرهنگ مناسب بیمه‌ای را بیش از پیش به عموم جامعه گوشزد کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟