سازمان تامین اجتماعی کشور ماهانه 6 هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد

رکنا اقتصادی: رضا امینی شامگاه یکشنبه در حاشیه گشایش شعبه شماره 4 تامین اجتماعی در بندرعباس افزود: سه میلیون بازنشسته زیر پوشش این سازمان قرار دارند که تا کنون یک روز پرداخت مستمری به مستمری بگیران عقب نیفتاده است.

وی ادامه داد: 42 میلیون نفر در کشور زیر پوشش خدمات بزرگترین سازمان بیمه گر در ایران قرار دارند که 52 درصد از جمعیت کشور را شامل می شود.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان های سازمان تامین اجتماعی ابراز داشت: این سازمان 18 نوع خدمت رسمی تعریف شده و خدمات تعریف نشده دیگری به افراد تحت پوشش خود ارائه می کند.

امینی یاد آور شد: تامین اجتماعی برای دسترسی بهتر و آسانتر مردم به خدمات خود بهره گیری از سیستم های نوین را مورد توجه قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات این امکان را فراهم ساخته که سازمان تامین اجتماعی بتواند با کاستن از مراجعه های مردم به شعب خود ماهانه از یک میلیون سفر درون شهری جلوگیری کند.

وی ابراز داشت: سعی شده کیفیت را در ارائه خدمات خود به مشتریان و خدمات گیرندگان افزایش یابد و با وجود اینکه ایجاد شعبه جدید در دستور کار این سازمان قرار ندارد اما با توجه به شرایط هرمزگان مجوز اداره شعبه شماره 4 بندرعباس صادر شد.

وی اشاره کرد: نسبت بیمه شده به مستمری بگیر در این استان قابل قبول است که این از ویژگی‌های مثبت هرمزگان محسوب می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در این آیین گفت: 547 کارگاه در منطقه غرب بندرعباس زیر پوشش شعبه شماره 4 بندرعباس قرار می گیرند.

سید فاضل حیدری بلوکی ادامه داد: کار انتقال پرونده های فعالان صنایع غرب بندرعباس به شعبه شماره 4 از چهارم شهریور آغاز شده و تا کنون 21 هزار پرونده به این شعبه منتقل شده که تا پایان امسال به 30 هزار پرونده خواهد رسید.

وی یادآور شد: 52 درصد جمعیت یک میلیون و 776 هزار و 415 نفری هرمزگان زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟