تعهد و تعصب کارکنان ثامن سرمایه‌ ماندگار شبکه بانکی

رکنا اقتصادی: به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، عیسی قهرمانی چابک در جلسه رؤسای شعب سرپرستی مازندران اظهار داشت: پیگیری مطالبات در سررسید و جلوگیری از ایجاد مطالبات مهم‌ترین راهبردی است که باید در دستور کار روسای شعب و کارکنان باشد.

وی وصول مطالبات معوق در شرایط کنونی را بسیار مهم دانست و افزود: وصول مطالبات و معرفی طرح‌های جدید و پتانسیل‌های ثامن به مشتریان را در اولویت کاری خود قرار دهید.

به گفته قهرمانی ایمان ، باور، تعهد و تعصب سازمانی کارکنان ثامن سرمایه‌ای ماندگار در شبکه بانکی کشور است.

معاون امور بانکی و مدیر ناحیه 4 موسسه اعتباری ثامن همچنین در بازدیدی دیگر با حضور در برخی از شعب استان همدان از آمادگی ثامن مانند همیشه برای ارائه انواع خدمات به مشتریان خبر دادند.

عیسی قهرمانی چابک در بازدیدی دیگر از سرپرستی همدان از حضور در جمع کارکنان گفت: فعالیت ثامن متکی به پشتوانه نیروی انسانی متعهد و متخصص و بهره مندی از تدبیر و تجربه مدیران و عنایت خاصه آقا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) است.

قهرمانی تصریح کرد : مانند همیشه؛ الزام امروز ثامن نیز حرکت در چارچوب دستورالعملهای بانک مرکزی، زمینه سازی برای آموزش و آشنایی بیشتر همکاران با ابزار های بانکی، ایجاد ساختار منابع انسانی متناسب با استاندارد های بانک مرکزی و رعایت شرایط سهامداران در راستای سود دهی بشتر شرکت است .

محمدعلی عسگری مدیر امور شعب ناحیه 4 نیز در بازدید از همدان و در جمع کارکنان اظهار کرد: بهره گیری از طرح های متنوع موسسه برای جذب منابع ، برنامه ریزی مدون و عملیاتی و تقسیم کار در راستای پیگیری جدی مطالبات بهترین ابزار در شرایط کنونی است.

 نیروی انسانی متخصص لازمه حضور در فضای رقابت بانکی

معاون امور بانکی مؤسسه اعتباری ثامن ،کارکنان ثامن را جزء بهترین و شایسته ترین نیروهای شاغل در نظام بانکی عنوان کرد و گفت: ما به داشتن نیروهایی دلسوز، صدیق و خستگی ناپذیر در مؤسسه افتخار می کنیم.

عیسی قهرمانی چابک در جمع کارکنان خراسان جنوبی لازمه حضور در فضای رقابتی بانکی تحلیل، ارزیابی و تأیید بانک مرکزی درخصوص زیرساختهای قوی IT، اعتبارات و آموزش نیروی انسانی متخصص،مباحث مرتبط با مبارزه با پولشویی و بررسی ترازهای مالی است.قهرمانی مدیران ثامن را از آگاه ترین شریف ترین مدیران در سیستم بانکی برشمرد و اضافه کردکمتر بانک و مؤسسه ای در این سطح از قدرت و اقتدار در فضای بانکی وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟