نرخ ارزش افزوده طلا کمتر می‌شود

رکنا اقتصادی:سید کامل تقوی‌نژاد شامگاه شنبه در حاشیه جلسه با فعالان اقتصادی و تولیدی و صاحبان مشاغل استان زنجان افزود: تعداد ۳۰۰ هزار مودی جدید مالیاتی در کشور شناسایی شده است و حدود ۹۹۰ میلیارد تومان از ۷۷ نفر که پیش از این سابقه پرداخت مالیات نداشته‌اند، اخذ شده است.
وی با یادآوری اینکه با فعالیت‌های سازمان امور مالیاتی در سال گذشته تلاش در راستای شناسایی مودیان جدید مالیاتی بوده است، ادامه داد: ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برگ تشخیص از طریق شناسایی دریافت شده است.
تقوی نژاد افزود: سازمان مالیاتی شرایط اقتصادی را در نظر گرفته و مدارا با مودیان مالیاتی و به ویژه تولیدکنندگان در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: نرخ ارزش افزوده برای همه کالاها ۹ درصد در قانون Law در نظر گرفته شده است و البته کالاهایی چون سوخت و دخانیات وضعیت خاص خود را دارند که برای طلا این رقم ۳ درصد پیشنهاد شده است.
معاون وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه نرخ ارزش افزوده برای همه کالاها ۹ درصد در قانون در نظر گرفته شده است، گفت: البته کالاهایی چون سوخت و دخانیات وضعیت خاص خود را دارند که برای طلا این رقم ۳ درصد پیشنهاد شده است و مجلس در زمینه نرخ ارزش افزوده طلا تصمیم‌گیری خواهد کرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 275894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟