شاسی بلند جدید برلیانس را ببینید+ عکس

رکنا اقتصادی: به گزارش اخبار خودرو ، V6 در واقع یک اس یو وی متوسط بین مدل V5 فعلی و مدل V7 میباشد که در آینده وارد بازار Store خواهد شد.

خودروساز چینی خود را کاملا درگیر تولید اس یو وی نموده و در حال حاضر تولید تمام سدان ها و هاچ بک های خود را متوقف نموده است. اس یو وی تنها محصولی است که شما اکنون میتوانید از برلیانس خریداری کنید.

خوشبختانه یک دستگاه برلیانس V7 بدون پوشش استتار در سمت راست یکی از تصاویر مشخص است اما متاسفانه عکاس متوجه آن نشده و جزییات آن بطور واضح در تصاویر معلوم نیست. خودروی قرمز رنگ مشخص در تصاویر نیز یک دستگاه برلیانس V6 دیگر است.دو پیشرانه با توان مناسب برای V6 در نظر گرفته شده است که عبارتند از پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و پیشرانه ۱٫۸ لیتری توربو با قدرت ۱۷۵ اسب بخار. گیربکس های شش دنده دستی و شش دنده اتوماتیک قدرت تولید شده را به چرخ های جلو منتقل می‍کنند.پنجره عقب بزرگتر از چیزی است که در اکثر محصولات چینی شاهد آن هستیم. نشان بزرگ برلیانس بین دو چراغ عقب خودنمایی کرده و دو اگزوز در پایین سپر به چشم میخورد که البته ابعاد آن خیلی کوچکتر از فضایی است که برایش در نظر گرفته شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 270441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟