رکنا اقتصادی:حسین مهری مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار وزیر ارتباطات با مسوولان ارشد این شرکت، گفت: شرکت ملی پست با استفاده از خدمات تبلیغاتی خود در قالب «پست مستقیم» مرسولات و بروشورهای تبلیغی نامزدها را با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی پست به نشانی‌های معین (با نشانی) و یا به صورت فراگیر (بدون نشانی) در کوتاهترین زمان و با هزینه های مناسب، توزیع کرد.
وی با اشاره به اینکه در همین راستا در سراسر کشور ۳۲۹ قرارداد منعقد شد که به واسطه آن ۲۶.۶۳۷.۴۱۷ فقره ترافیک جذب شبکه شد، افزود: همچنین ارایه «پست صوتی» یکی دیگر از سرویس های تبلیغاتی پستی است که براساس فرایندهای تعریف شده در این سرویس، متقاضیان تبلیغات مورد نظر خود را از طریق سیستم صوتی پست به اطلاع شهروندان اطلاع رسانی کردند.
معاون وزیر ارتباطات درخصوص سامانه بیتاک که یکی دیگر از خدمات مهم ارایه شده به نامزدهای انتخاباتی بود، اظهار کرد: به منظور ضابطه مند کردن استفاده از فضای مجازی  و پوشش نیازمندی های ذینفعان تبلیغات انتخاباتی، سامانه بیتاک به عنوان بستر یکپارچه ارتباطی میان مردم، حاکمیت، نامزدهای  انتخاباتی و انتشار دهندگان محتوای تبلیغاتی در فضای مجازی با مدیریت مستقیم ستاد انتخابات وزارت کشور و اجرای شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران طراحی و پیاده سازی شد.
مهری با بیان اینکه ۲۷ قرارداد در این خصوص در سطح کشور منعقد شده است، تصریح کرد: اطلاعات ۲۶۰ هزار نفر از نامزدهای ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سامانه مذکور ثبت شده است که ۱۲۸۳ انتشار دهنده به این سامانه مراجعه کردند.
مدیرعامل شرکت ملی پست اظهار امیدواری کرد: با توجه به نوین بودن سرویس مذکور در دوره های بعدی انتخابات استقبال گسترده تری از سوی نامزدها در این خصوص صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟