فقط از نمایندگی های رسمی خودرو بخرید !

رکنا اقتصادی: خریداران خودرو تنها از شرکتهای پیش فروش کننده خودرو که دارای نمایندگی رسمی و مجوز پیش فروش از وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشند می توانند نسبت به خرید خودرو مبادرت نمایند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است : سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در راستای وظایف نظارتی ، افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از بحران ها در حوزه های مختلف از جمله: بازار Store خودرو همچنین ماده 5 آیین نامه اجرایی قانون Law حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو ؛ اقدام برای پیش فروش خودرو از سوی شرکتهای عرضه کننده خودرو ، تنها در قالب اخذ مجوز از وزارت صنعت ، معدن و تجارت امکان پذیر است و انتشار هرگونه آگهی و تبلیغات ، مبنی بر پیش فروش خودرو بدون اخذ مجوز مربوطه ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

براساس گزارش یادشده ، اشخاص حقیقی و حقوقی که فاقد نمایندگی رسمی هستند ، به هیچ‌وجه مجاز به عرضه خودرو در قالب پیش فروش نیستند.

در اطلاعیه صادر شده سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تأکید شده است به منظور پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از عدم ایفای تعهدات شرکتهای عرضه کننده خودرو این اطلاعیه صادر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 261297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟