سهام رایتل در بورس عرضه شد

رکنا اقتصادی:سید مجید صدری مدیرعامل شرکت رایتل با تشریح برنامه های اقتصادی رایتل در سال ۹۶ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶، سال جدید را سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری کردند و اقتصاد مقاومتی را تنها راه علاج وضع کنونی کشور خواندند.
وی افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، تمرکز و برنامه ­ریزی روی این نقاط کلیدی، مطالبه رهبری و مردم از مسوولین و موجب پدید آمدن موفقیت­ های چشمگیر و محسوس است.
مدیرعامل رایتل ادامه داد: در همین راستا شرکت رایتل به عنوان یک شرکت جوان در حوزه اشتغال با بومی سازی فناوری و تکنولوژی­ های نوین صنعت مخابرات در حال فعالیت و توسعه زیرساخت ­های مخابراتی کشور است. رشد قابل توجه درآمد سال­ های اخیر در کنار توسعه همزمان با به کارگیری ابزارهای نوین تامین منابع مالی، ایجاد اشتغال جوانان متعهد و متخصص ایرانی در جهت اجرای سیاست­ های کلان اقتصادی دولت تدبیر و امید منجر به ثبات وضعیت اپراتور سوم تلفن همراه کشور به عنوان یکی از شرکت­ های سازمان تامین اجتماعی شده است.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای قانون Law رفع موانع تولید رقابت پذیر و به استناد بند "و" تبصره قانون ۵ بودجه، شرکت خدمات ارتباطی رایتل بدهی خود  به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از طریق اوراق تسویه خزانه با پیشنهاد وزارت اقتصاد و دارایی و تصویب هیات دولت از محل مطالبات سازمان تامین اجتماعی تسویه کرده است. این اقدام از جمله استراتژی‌های اقتصادی به منظور کاهش نرخ تورم کشور با روش حذف مبادلات پولی است.
صدری ادامه داد: رایتل همواره در جهت تقویت بازار Store سرمایه در کشور گام برداشته است از این رو پیرو منویات مقام معظم رهبری در ابتدای سال، این  شرکت قصد دارد مسوولیت­های خود در حوزه تقویت و تمرکز سرمایه­ های ملی در بازار بورس و اوراق بهادار به عنوان یک بازار هدفمند و کارا در خدمت اقتصاد داخلی ایفا کند. از جمله اهداف شرکت رایتل به عنوان یکی از شرکت های موفق مجموعه سازمان تامین اجتماعی در زمینه خدمات ارتباطی، برای ورود به بازار سرمایه، به‌روز‌رسانی ارزش واقعی شرکت، شفاف­سازی فعالیت­ های مالی و جذب سرمایه­ گذار در راستای افزایش بهره‌­وری و ایجاد اشتغال است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟