ساعات کار خدمت‌رسانی شعب پست بانک در پایان سال

رکنا اقتصادی: بنابر اعلام اداره‌ کل امور شعب و مناطق؛ شعب این بانک در اسفندماه سال‌جاری از چهاردهم لغایت بیست‌وششم در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۶ و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۴و۳۰ دقیقه و درسطح شعب استان تهران نیز طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ لغایت ۱۶ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۴و۳۰ دقیقه آماده خدمت‌رسانی به هموطنان می‌باشند. البته باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی نیز طی این ایام از ساعت ۸ لغایت ۱۳ آماده خدمت‌رسانی هستند.

شعب این بانک در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه درسطح مراکز استان‌ها و شعب شهرستان‌ها از ساعت ۷و۳۰ دقیقه لغایت ساعت ۱۵و در شعب استان تهران نیز از ساعت ۸ لغایت ۱۵ و روز بیست و نهم اسفندماه ۱۳۹۵ شعب منتخب این بانک از ساعت ۸و۳۰ دقیقه لغایت۱۲به هموطنان خدمت‌رسانی ‌می‌کنند. البته باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه از ساعت ۸ لغایت ۱۲ آماده خدمت‌رسانی هستند و بیست‌و‌نهم اسفندماه نیز تعطیل است.

همچنین در تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۶ شعب این بانک طی‌روزهای دوم و سوم فروردین‌ماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه الی ۱۲ آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی نیز طی این روزها تعطیل می‌باشند.

برای رفع مشکلات احتمالی شعب و دستگا‌های خودپرداز(ATM) گروه امداد (HELP DESK) بانک نیز در این ایام فعال بوده و از طریق تلفنبانک ۸۴۲۸۴ برای مشتریان ساکن در استان‌های تهران و البرز و همچنین با شماره ۸۴۲۸۴-۰۲۱ برای مشتریان ساکن در سایر استان‌های کشور آماده پاسخگوئی می‌باشند.

لیست شعب‌ کشیک پست‌بانک‌ایران به همراه مشخصات کامل آن در وب‌سایت این بانک اطلاع رسانی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟