معافیت قانونی ایثارگران ، مددجویان کمیته امداد ، بهزیستی و مساجد از هزینه برقراری انشعاب گاز

رکنا اقتصادی: مدیرعامل شرکت گاز استان با عنوان این خبر افزود : به موجب آیین‌نامه اجرایی ماده (۱۳) قانون Law تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی برقراری هزینه انشعاب گاز جانبازان ۲۵۵ درصد و بالاتر و همچنین آزادگان ، همسران و والدین شهدا ، اسراء و مفقودالاثرها وفق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران گاز تا شش متر مکعب و مساجد از پرداخت هزینه انشعاب معاف می باشند.

ولی اله دینی افزود : به موجب این قانون حق انشعاب گاز این عزیزان برای یک واحد مسکونی تا حد کنتور G4 (6مترمکعب) معاف و در مجتمع های مسکونی معادل حق انشعاب کنتور G4 از حق انشعاب کل مجتمع کسر می شود.

وی اظهار داشت : همچنین براساس بند «د» ماده ۳۹ قانون پنجم توسعه کشور و در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه اشتراک و برقراری انشعاب گاز برای یک نوبت معاف هستند.

مهندس دینی تصریح نمود : در همین راستا تا بهمن ماه امسال ۱۵۴۴ خانوار مددجو تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی در سطح استان بصورت رایگان اشتراک پذیری شده اند که از این مقدار ۱۰۸۷ خانوار متعلق به مدد جویان کمیته امداد و ۴۵۷ خانوار مربوط به بهزیستی می باشد.

وی تعداد اشتراک پذیری معاف از پرداخت هزینه اشتراک پذیری جانبازان را تا بهمن ماه امسال ۳۳ مورد عنوان کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟