مردم ناراضی اند / دولت قیمت ها را کنترل کند

رکنا اقتصادی : وی ادامه داد:دستگاه های نظارتی و مسئول اجازه هیچگونه افزایش قیمتی را با توجه به شرایط اقتصادی مردم ندهند.
فولادگر با تاکید براینکه باید پیش تر تمهیدات لازم را برای کمبودهای اقلام مورد نیاز و اساسی مردم درنظر گرفته شود و نگذارند که برخی با ایجاد کمبود برخی اجناس به مردم فشار وارد کنند،‌افزود:موانع تولید باید برطرف شود تا قانون Law عرضه و تفاضا بر بازارحاکم شود و دولت تنها باید نقش نظارتی داشته و به عادلانه کردن قیمت ها کمک کند.
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به رکود حاکم بر واحدهای تولیدی و اقتصاد کشور،تصریح کرد:امید داریم که در بازار و اقتصاد در شب عید کمی رونق بگیرد و وضعیت بهبود یابد.
نماینده مردم اصفهان درمجلس افزود:افزایش تقاضا برای خرید مایحتاج عمومی، نیاز به نظارت مستمر و رسیدگی به امور صنفی بیش از سایر ایام احساس می شود و این امر می بایست به طور جدی از سوی دستگاه های نظارتی و اجرایی مورد توجه قرار گیرد.
رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی باتاکید براینکه دست دلالان باید از بازار شب عید کوتاه شود،تصریح کرد:تنها راه جلوگیری از رشد قیمت ها درشب عید تشدید نظارت ها و توجه به تولیدات داخلی است که با نظارت های مداوم و لحظه ای از افزایش قیمت ها جلوگیری می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟