فروش برنج هندی 3400 تومانی توسط بازرگانی دولتی به اتحادیه بنکداران مواد غذایی

رکنا اقتصادی: محمد‌ آقاطاهر گفت: توزیع 1500 تن برنج هندی دانه بلند به زودی با قیمت هر کیلوگرم 3800 تومان برای مصرف‌کننده توسط بنکداران تهران آغاز می‌شود.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی افزود: این برنج‌ها توسط شرکت بازرگانی دولتی با قیمت هر کیلوگرم 3400 تومان در اختیار اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با احتساب کلیه هزینه‌های باربری، تخلیه، سود عمده‌فروشی و خرده فروشی قرار گرفته است و ما هم از روز گذشته توزیع حواله‌های آن را به بنکداران آغاز کرده‌ایم. 
وی افزود: بنکداران پس از تحویل این برنج‌ها از اتحادیه توزیع در تهران را به قیمت 3800 تومان برای مصرف‌کننده آغاز می‌کنند. 
آقا طاهر بیان داشت: سهمیه برنج هندی با قیمت 3800 تومان برای مصرف‌کننده برای اتحادیه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلف توسط شرکت بازرگانی دولتی در نظر گرفته شده و این برنج در سراسر کشور توزیع می‌شود. 
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: در صورت جذب 1500 تن برنج هندی در تهران، توزیع برنج توسط شرکت بازرگانی دولتی به بنکداران ادامه خواهد یافت. 
این خبر می‌افزاید: قیمت برنج ایرانی طی یک سال اخیر افزایش 40 درصدی داشته است، اما قیمت برنج وارداتی تغییر چندانی نداشته است. طی دو هفته اخیر نیز دولت تعرفه واردات برنج را به یکباره از 26 به 5 درصد کاهش داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟