موفق ترین محصول مدیران خودرو رکورد زد +تصاویر

رکنااقتصادی: جدیدترین محصول مدیران خودرو که هم اکنون عنوان موفق ترین محصول این شرکت را یدک میکشد با عملکرد فروش فوق العاده ای که از خود نشان داد، باعث شد رقبا نگاهی دقیق تر به آن داشته باشند و این محصول را در زمره خودروهای ثابت قدم تا چند سال آینده بحساب بیاورند.

mvm x33_2

در حالی که بازار خرید و فروش خودرو مدتی است در خواب زمستانی فرو رفته و فعالان حاضر در این صنعت از سرد شدن بازار داد و ستد و خرید مشتریان گلایه میکنند، تقاضای خرید MVMX22 نشان داد که مشتریان همچنان معیار هایی برای خرید دارند که در صورت یافتن آنها در یک محصول فرایند خرید خود را تکمیل میکنند. معیارهایی نه چندان ساده که متاسفانه محصولات کمی هستند که آنها را در خود جای دهند.

جدیدترین محصولات مدیران خودرو در روزهای پایانی دی ماه سال جاری در شرایطی به بازار معرفی شد که در کمتر از چند ماه پیش در 4 کشور دیگر بطور همزمان معرفی و عرضه آن صورت گرفته بود.

 

mvm x22

بنابراین مشتریان ایرانی محصولی را در اختیار دارند که در بازارهای جهانی نیز به عنوان یک محصول جدید در حال فروش است. این از آن نظر مورد اهمیت است که پیش از بازار ایران محصولاتی را در اختیار داشت که نوبرانه آن سالها پیش در اختیار کشور های همسایه بود، حتی هم اکنون نیز شاهد ورود محصولاتی از این طیف هستیم به گونه ای که مشتری ایرانی محصول را خریداری میکند که در مقایسه با بازار جهانی دیگر جدید محسوب نمیشود و نسل جدید آن در قالب عناوینی چون مدل سال یا فیس لیفت جدید در بازارهای جهانی در حال عرضه در چند کشور مختلف قرار گرقته است. اما این بار شرکت مدیران خودرو این فاصله را به حداقل رسانده و جدیدترین محصول خود را همزمان با معرفی جهانی در اختیار ایرانیان گذاشته است.

MVM-X22-15

فروش تعداد قابل توجهی از این خودرو طی تنها دو هفته از رونمایی رسمی و اعلام قیمت این خودرو، نمایش سیاست گذاری درست شرکت مدیران خودرو در بازار فعلی است. درک نیاز بازار امروز و معرفی یک خودرو کراس اوور به بازار نشان میدهد این شرکت انعطاف خوبی برای تطبیق سیاست های خود در راستای معرفی محصولات جدید نسبت به سلیقه بازار دارد. در حال حاضر یک چهارم خودروهای به فروش رفته در دنیا را کراس اوور ها تشکیل میدهند. این در حالی است که این سگمنت از خودرو در مقایسه با سایر سگمنت ها از تنوع کمتری برخوردار است و محدودیت به چند مدل نه چندان دلچسب با توجه به جامعه هدف مشتریان این دسته خودرویی می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟